۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85181483
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خون شهید میرزایی عزت قهرمانان ملت را سربلندتر خواهد کرد

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: قطره‌های خون شهید سرهنگ دوم «علی میرزایی» که توسط کوردلان و سوداگران مرگ به زمین ریخته شد، عزت، امنیت و معنویت قهرمانان ملت ایران اسلامی را سربلندتر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «سلمان اسماعیلی» روز چهارشنبه در پیام تسلیت شهادت سرهنگ دوم «علی میرزایی» یکی از نیروهای خدوم فراجا اظهار داشت: هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندارید، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

وی افزود: عزت،‌ استقلال و سرزمین ایران همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: بار دیگر شاهد بودیم فرزندی دلیر، برومند و فداکار از این خاک شهیدپرور به پیروی از سرور و سالار شهید اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای سرافراز، برای حفظ امنیت و آرامش مردم شهرستان ملایر حین خدمت، مظلومانه در خون خود غلتید تا مجرمان نتوانند اخلالی در نظم و امنیت شهر ایجاد کنند.

اسماعیلی، شهادت شهید میرزایی را مصداق بارز جهاد در راه خدا دانست و بیان کرد: شهادت غرورآفرین سرباز وطن شهید والامقام «علی میرزایی» درس بزرگی برای بدخواهان این نظام است و با وجود مردان بزرگی همچون شهید میرزایی، خللی به نظم و امنیت ایران اسلامی وارد نخواهد شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با صدور پیامی شهادت مظلومانه مأمور وظیفه‌شناس نیروی انتظامی شهید «علی میرزایی» را تسلیت گفت و اظهار داشت: بار دیگر دست جنایتکاران و معاندان جمهوری اسلامی ایران توسط سوداگران مرگ بیرون آمد و در اقدامی ناجوانمردانه و در ماه محرم مامور وظیفه‌شناس ملایری را در حین خدمت به شهادت رساندند.

حجت الاسلام «احد آزادیخواه» گفت: بر همگان روشن است که امنیت و آرامش امروزمان محصول ایثار و از خودگذشتگی شهدایی است که در راه وطن و برای امنیت و آسایش مردم عزیز ایران اسلامی جانفشانی کرده‌اند.

وی ادامه داد: شهدای مبارزه با مواد مخدر با ایثار و از خودگذشتگی و با علم به خطرات و مضراتی که این مواد برای افراد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان ایجاد می‌کند، با سوداگران مرگ مبارزه می‌کنند تا از آلودگی افراد جامعه به اعتیاد جلوگیری کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایران اسلامی افتخار دارد که در عرصه مبارزه با موادمخدر جزء پیشتازترین کشورها در جهان است و این شهدا، شهدای امنیت جهانی نیز هستند.

حجت الاسلام آزادیخواه تاکید کرد: بدون شک رشادت‌های شهید میرزایی در راه مبارزه با اشرار و سوداگران مرگ، برای همیشه در یاد و خاطره مردم شهرستان ملایر خواهد ماند و مردم قدردان این دلاوری‌ها خواهند بود.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ دوم «علی میرزایی» مامور شجاع و جان بر کف پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر شب گذشته /سه‌شنبه/ در درگیری با سوداگران مرگ به شهادت رسید.

ماموران نیروی انتظامی حین کنترل محور ملایر به سامن، خودرو حمل مواد مخدر را مشاهده و با قاچاقچیان درگیر شدند که در این درگیری سرهنگ دوم «علی میرزایی» افسر شجاع و دلیر پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر مجروح شد و پس از انتقال وی به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

از شهید «علی میرزایی» یک دختر ۶ ساله و یک پسر ۱۴ ساله به یادگار مانده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha