نمایندگان به جای بیانیه، تعامل سازنده با دولت را در پیش بگیرند

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به نمایندگان پیشنهاد داد به جای دادن بیانیه، همدلی و تعامل سازنده با دولت را برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم سرلوحه کار خود قرار دهند.

مصطفی نخعی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد بیانیه منتسب به تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد عملکرد وزیر کشور اظهار داشت: این بیانیه را نخوانده‌ام و جزو امضاکنندگان آن هم نبودم ولی در جریان هستم که در این بیانیه به بخشنامه انتخاباتی وزارت کشور اشاره داشته است که باید گفت که آقای وحیدی پس از اعتراض نمایندگان نسبت به اصلاح آن اقدام کرد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط فعلی مجلس و دولت برای حل مشکلات مردم نیازمند تعامل حداکثری هستند، اظهار داشت: معاون سیاسی وزیر کشور در سمت‌های قبلی خود تلاش‌های بسیاری را ارائه کرده بود و همه قدردان زحمات وی هستند.

وی با بیان اینکه برخی از انتقادات از عملکرد بخش‌هایی از وزارت کشور وجود دارد، تصریح کرد: نمایندگان برای رفع این انتقادات و نگرانی‌ها بهتر است به جای دادن بیانیه، تعامل را در دستور کار خود قرار دهند. به عنوان نمونه پیش از این دغدغه‌هایی از عملکرد وزارت کشور داشتم که در قالب سوال از وزیر کشور مطرح شد و آقای وحیدی نسبت به رفع این موارد تاکید کرد.

نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس به نمایندگان پیشنهاد کرد که دغدغه‌ها و نگرانی‌های خود را در بخش‌های مختلف با تعامل و گفتمان سازنده با وزرای دولت پیش ببرند.

نخعی با بیان اینکه در شرایط فعلی، فضای کشور نیاز به آرامش دارد، تصریح کرد: رییس مجلس شورای اسلامی و رییس جمهور بارها به هماهنگی و همدلی بین قوا اشاره کردند و در دیدارهایی که نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب داشتند، ایشان نیز بر دوری از حاشیه سازی تاکید فرمودند.

این نماینده مجلس با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی که مردم با آن مواجه هستند، گفت: تامین کالاهای اساسی از جمله دغدغه‌های مردم است و در این شرایط باید به جای حاشیه سازی به اولویت‌های مهم کشور رسیدگی شود. چرا که فقط در فضای تعاملی امکان حل این مشکلات وجود دارد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که مجلس، دولت و سایر مسوولان قوا به جای پرداختن به حواشی، رفع نگرانی‌های و مشکلات مردم را در اولویت قرار دهند.

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری مجلس شورای اسلامی عصر سه شنبه - سوم خرداد - بیانیه‌ای را به نام «جمعی از نمایندگان مجلس» منتشر و در آن از عملکرد وزیر کشور انتقاد کرد و پس از ساعاتی آن را از خروجی خود حذف کرد.

بیانیه مذکور در حالی به نام «جمعی از نمایندگان مجلس» صادر شده بود که نمایندگان از جزئیات و متن آن بی اطلاع بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha