۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۶
کد خبر: 85181608
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیش‌بینی آبگرفتگی معابر در کرمان/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد

کرمان- ایرنا- اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان نسبت به آبگرفتگی برخی معابر، احتمال برخورد صاعقه، احتمال جاری شدن رواناب، وزش باد و خیزش گرد و خاک از امروز (چهارشنبه) تا فردا پنجشنبه در این استان هشدار "سطح زرد" صادر کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان، اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با گرد و خاک طی بروز این سامانه در جنوب کرمان ‌پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در این اطلاعیه آمده است، احتمال آبگرفتگی معابر، لغزندگی جاده‌ها، احتمال جاری شدن روان آب، صاعقه، وزش باد، در نواحی مستعد خیزش گرد و خاک، احتمال خسارت به سازه های موقت از جمله بنرها، داربست ها و تابلوهای تبلیغاتی و احتمال شکستن درختان کهن سال در پی این سامانه بارشی دور از انتظار نیست.

اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان در اطلاعیه خود به اجتناب از اسکان و برپا کردن چادرهای مسافرتی در حاشیه و بستر مسیل ها، احتیاط در سفرهای برون شهری بویژه در اطراف رودخانه‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جا به جایی عشایر، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، خودداری از رفتن به فضای باز به ویژه سالمندان و کودکان و افراد دارای بیماری‌های خاص تاکید کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha