۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 85181653
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۷۳۹ تن کالای اساسی با قیمت دولتی در بین هیات‌های مذهبی قزوین

قزوین- ایرنا- مسوول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی استان قزوین از توزیع ۷۳۹ تن انواع کالاهای اساسی با نرخ دولتی همزمان با ماه محرم و صفر در بین هیات های مذهبی در استان خبر داد.

جواد نظری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) افزود: این میزان کالای اساسی (با نرخ بازرگانی) سهمیه نذورات هیات های مذهبی ویژه ایام محرم و صفر است.

وی اظهار کرد: سهمیه هر استان توسط وزارت جهاد کشاورزی تعیین شده و بر همین اساس برای استان قزوین نیز ۵۳۴ تُن برنج،۱۵۰ تُن شکر و ۷۹ تُن گوشت قرمز در نظر گرفته شده است.

نظری تاکید کرد: توزیع این اقلام اساسی برای ماه‌های محرم و صفر در نظر گرفته شده است و در طول ایام سوگواری تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت و در تلاشیم تا سهمیه ای جداگانه برای ایام اربعین در نظر گرفته شود.

این مسوول افزود: در محرم امسال با توجه به سهمیه ابلاغی به استان و شرایط هیات‌ها هر هیات می‌تواند حداکثر ۴۰۰ کیلو برنج، ۶۰ کیلو گوشت و ۱۵۰ کیلو شکر درخواست کند و بدون شک این کمک تنها برای تامین بخشی از اقلام مورد نیاز هیات‌های مذهبی محسوب می‌شود و هیات‌ها همچون سالهای قبل از ظرفیت مشارکت مردمی برای تأمین نیازهای خود استفاده خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: توزیع ارزاق بین هیات‌های مذهبی در ماه محرم امسال به قیمت دولتی فقط از طریق سامانه "بیرق" انجام می‌شود.

نظری ادامه داد: مسوولان هیات‌های مذهبی با مراجعه به آدرس الکترونیکی http://beyraghkhadamat.ir اطلاعات و شناسه هیات خود را باید ثبت کنند و پس از ثبت اطلاعات در این سامانه و تطبیق آن توسط تبلیغات اسلامی با اطلاعات ثبت شده هیئت در سامانه طوبی ظرف مدت ۷۲ ساعت می‌توانند درخواست ارزاق خود را در سامانه بیرق خدمات ثبت کنند.

استان قزوین دارای بیش از هزار هیات مذهبی در سطح استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha