۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85182860
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سنگ تمام جامعه ورزش همدان در سوگ حسینی

۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶
کد خبر: 85182860
سنگ تمام جامعه ورزش همدان در سوگ حسینی

همدان- ایرنا- جامعه ورزش همدان اعم از ورزشکاران، مربیان، پیشکسوتان، نام آوران و قهرمانان ولایت مدار و عاشق این استان در سوگ شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایشان اشک ماتم ریختند.

به گزارش خبرنگار ایرنا اقشار مختلف ورزش استان همدان در دسته‌های حسینی و موکب‌های عزاداری ندای لبیک یا حسین (ع) و "هیهات منا الذله" سر داده و با بغضی در گلو، سوگوارانه و با اشک ماتم، عشق به شهدای کربلا را به نمایش گذاشتند.

حضور چهره‌های شاخص ورزشی در آیین‌های عزاداری و دسته‌های سوگواری جلوه خاصی به این مراسم باشکوه و معنوی داده و بسیاری از ارادتمندان اهل بیت (ع) با برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پذیرایی از عزاداران حسینی (ع) ، هر یک جلوه دیگری از دلبستگی به خاندان نبوت و شهدای کربلا را نشان دادند.

زورخانه علی میرزای همدان نیز در این ایام با حضور پرشور چهره‌های شاخص ورزشی در کنار پهلوانان، میزبان آیین نوحه‌سرایی و عزاداری حسینی بود و استقبال پرشوری از این مراسم شد.

حامعه نابینایان ورزش همدان نیز طی روزهای گذشته با برگزاری هیات های مذهبی در منازل شخصی خود و دعوت از مدیران، ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان، به توزیع نذری و برگزاری مراسم عزاداری پرداختند.

سنگ تمام جامعه ورزش همدان در سوگ حسینی

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این باره گفت: جامعه ورزش همدان در تاسوعا و عاشورای حسینی در قالب هیات مذهبی ورزشکاران محب اهل بیت در عزای سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) به سوگ نشستند.

علی حقیقی افزود: ورزشکاران، پیشکسوتان و قهرمانان این استان همگام با دیگر اقشار مختلف شهر حسینی استان همدان علاوه بر حضور در آیین‌های عزاداری، برنامه ویژه خود را در زورخانه علی میرزای همدانی برگزار کرد.

وی ادامه داد: مراسم قرائت زیارت عاشورا، سینه زنی و سخنرانی مذهبی از اول محرم الحرام در مکان‌های مختلف با میزبانی هیات‌های ورزشی برگزار شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha