۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۷
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85183395
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر شهید مدافع امنیت در چهارمحال و بختیاری تشییع شد

شهرکرد -ایرنا- پیکر شهید مدافع امنیت ستواندوم "علی شوقی آلیکوهی" روز شنبه هفتم مردادماه در شهرکرد تشییع و برای خاکسپاری در زادگاهش آلیکوه شهرستان اردل اعزام شد.

به گزارش ایرنا، شهید ستواندوم "علی شوقی" روز پنجم مرداماه سالجاری هنگام دستگیری عاملان نزاع و درگیری در شهرستان اردل به شهادت رسید که در این درگیری ۲ تن از افراد دخیل در نزاع فوت و هشت نفر زخمی شدند.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز به مناسبت شهادت ستواندوم شهید علی شوقی آلیکوهی پیام تسلیتی صادر کرد

غلامعلی حیدری در این پیام تاکید کرده است: صلابت جمهوری اسلامی و برافراشته ماندن پرچم سه رنگ و مقدس این نهضت عاشورایی، مدیون خون هزاران شهیدی است که فداکارانه، خود و دلبستگی هایشان را فدای این کشور کردند.

در این پیام آمده است: بدون شک برقراری امنیت در کشور پهناور و متنوع از نظر قومیتی و سرزمینی که مورد میل به تهاجم ابرقدرت های دنیاست، اتفاقی رقم نمی خورد و مدیون خون‌ها، جانفشانی ها و ایثارگری های سربازان از خودگذشته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: اینجانب ضمن تسلیت و تبریک شهادت یکی از جوانان برومند و غیور انتظامی استان که در راستای تامین امنیت جان خود را از دست داد، از مسوولان امر برخورد با عامل یا عوامل ایجاد ناامنی در جامعه و پیشگیری از تکرار چنین وقایعی را خواستارم.

به گزارش ایرنا، شهرستان اردل در ۷۵ کیلومتری مرکز استان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha