پلیس فتا: کهگیلویه و بویراحمدی ها مراقب کلاهبرداران مدارک فنی و حرفه ای باشند

یاسوج-ایرنا- رئیس پلیس فتای کهگیلویه وبویراحمد از شهروندان این استان خواست فریب کلاهبرداران صدور مدارک فنی و حرفه ای و آرایشگری در برخی درگاه ها و شبکه های جعلی را نخورند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "سید مهدی عمران فر" اظهار کرد: فردی خبر داد با درج آگهی صدور مدارک معتبر فنی و حرفه ای، از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری کرده است.

عمران فر اضافه کرد: شخصی که از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام با ترفند صدور مدارک فنی و حرفه ای آرایشگری مورد کلاهبرداری قرار گرفته، برای درخواست کمک به پلیس مراجعه کرد.

وی گفت: مطابق با بررسی‌ها شاکی از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام با فردی مدعی صدور مدرک آرایشگری زیر نظر فنی و حرفه ای آشنا شده که پس از پرداخت مبلغی، متوجه کلاهبرداری و غیر اعتبار بودن مدارک دریافتی شد.

رئیس پلیس فتا به شهروندان هشدار داد: به تبلیغات صرف در شبکه های اجتماعی توجهی نکنید، مبلغی به حساب افراد ناشناس واریز نکنید و مدارک را به‌صورت حضوری از نهادها و سازمان های معتبر پیگیری کنید.

عمران فر از شهروندان خواست: هشدارهای پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha