اسامی نفرات راه یافته به مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم اعلام شد

اراک - ایرنا - رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، از اعلام اسامی نفرات راه یافته به مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام «حسن دهقانی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: حسین مشایخی ،علی فراهانی و سجاد اسکندری از اراک، حسن رستمی از زرندیه، حسین فرامرزی از شازند، حمید باباجانی، محمدجلیلیان و ابراهیم احمدی از ساوه در رشته قرائت تحقیق برادران به مرحله استانی راه یافتند و در رشته قرائت ترتیل نیز محمد شریفی، محمد محمدی و مهیار قاسمی از اراک، محمد رجبی از محلات، محمدرضا باقری‌مفرد از خمین ،سید محسن احمدی و نادر اسدی از ساوه به این مرحله راه یافتند.

وی بیان کرد: در رشته حفظ کل برادران نیز ابوذر کرمی از اراک، رضا نادی از شازند و حمیدرضا طبیبی از ساوه به مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافتند.

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: در رشته حفظ ۲۰ جزء مرتضی سعیدی و سید محسن میرعلی‌اکبری از اراک و بهرام جهانشاهی از خمین انتخاب شدند.

حجت الاسلام دهقانی خاطر نشان کرد: سید حسین باقرزاده از اراک در حفظ (۱۰جزء)، علی پرواز و امیر جیریایی از اراک در حفظ (پنج جزء )افرادی بودند که مجوز حضور به مرحله استانی را کسب کردند.

وی با بیان اینکه ۴۰ نفر از برادران در بخش‌های مختلف به مرحله استانی راه یافتند، گفت: اصغر کارجو، علیرضا نوروزی و علی صادقی از اراک و علی‌اکبر کریمی از ساوه از افرادی هستند که موفق به حضور در مرحله استانی در بخش دعا خوانی شدند.

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی افزود: حمیدرضا محمودی، علی لطفی اصل و محسن احمدلو از اراک، ابوالفضل محمودی از تفرش، مجتبی رمضانی از دلیجان، سید بنیامین میری از محلات، محمدرضا صفری از زرندیه، امیر مهدی صفری و سیدعلی رفیعی از خمین، حسین امیری، محمد اروجی و محمد بندعلی از ساوه در بخش اذان انتخاب شدند.

حجت‌الاسلام دهقانی اظهار کرد: در بخش بانوان نیز در رشته دعاخوانی طیبه کاظمی و عطیه محمدی‌زاده از اراک، در رشته قرائت تحقیق، نسترن محمودی، زهرا گرجی و فاطمه خادمیان از اراک، در رشته قرائت ترتیل شیما احمدی، حنانه قاسمی و زهرا آقارضی از اراک، در رشته حفظ کل قرآن کریم مبینا شیخی از اراک و زینب مهدوی نکو از ساوه، شیما مهرآبادی و نرجس قادری از اراک در رشته حفظ ۲۰ جزء، حدیثه سادات میرهادی از تفرش در رشته حفظ ۱۰ جزء و سمانه سادات میرعلیاری از اراک در رشته حفظ پنج جزء به مسابقات استانی اوقاف راه یافتند.

وی عنوان کرد: در برخی از رشته‌هایی که تعداد افراد زیر پنج نفر است، احتمال افزایش نفرات با نصاب پایین‌تر با اخذ مجوز از مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف وجود دارد.

رییس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: مسابقات استانی خواهران، روز پنجشنبه ۲۶ مردادماه جاری و بخش برادران نیز جمعه ۲۷ مردادماه جاری در جوار آستان مقدس امامزادگان عبدالله (ع)و آمنه خاتون (س)برگزار می‌شود.

مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه همه ساله از مرحله شهرستانی آغاز و نفرات برتر به مسابقات استانی و در نهایت برگزیدگان به رقابت‌های کشوری راه پیدا می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha