۸ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۲۱
کد خبر: 85184272
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمت‌دهی به کاربران جاده‌ای بوشهر روان می‌شود

بوشهر - ایرنا - معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: باتوجه به اتصال داده‌های برخط سامانه‌های هوشمند حمل و نقل جاده‌ای این استان به نرم‌افزار جدید مسیریابی ۱۴۱، خدمات دهی به مردم و کاربران به روز و روان می‌شود.

به گزارش ایرنا، بهرام اسدی روز یکشنبه در آئین رونمایی از نرم افزار جدید سامانه ۱۴۱ اظهار کرد: به‌ روزرسانی این سامانه قابلیت‌های جدیدی به توانمندی‌ها و امکانات سایت و نرم‌افزار کاربردی ۱۴۱ افزوده شده است که می‌تواند در مسیریابی، انتخاب زمان، مسیر مطلوب و آگاهی از امکانات جاده‌ای کمک شایانی به کاربران کند.

وی افزود: در کنار سایر امکاناتی که اپلیکیشن مرکز مدیریت راه‌ها پیش از این دارا بود، قابلیت مسیریابی نیز برای این نرم‌افزار کاربردی طراحی و تعریف شده که تمام مسیرهای برون‌شهری و درون‌شهری از نقطه آغاز تا نقطه پایانی سفر را پوشش می‌دهد و مسافران را از استفاده از برنامه‌های مسیریاب بی‌نیاز می‌کند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با اشاره به تمایز اصلی اپلیکیشن ۱۴۱ نسبت به سایر اپلیکیشن‌های مسیریابی موجود تصریح کرد: این برنامه به عنوان برنامه تخصصی مسیریابی برون‌شهری، امکان نمایش تصاویر دوربین‌های نظارتی فعال در سراسر راه‌های برون‌ شهری را به صورت پشت‌ سر هم از مبدا تا مقصد را دارا است.

وی بیان کرد: افزون بر امکان نمایش تصاویر دوربین‌های نهادهای نظارتی فعال در سراسر راه‌های برون شهری، مشاهده خدمات بین‌ راهی مثل آب‌ و هوای مسیر، انسدادها، کارگاه جاده‌ای، تعمیرگاه‌ها، امداد خوروهای فعال، مساجد، بیمارستان‌ها، جایگاه‌های سوخت، مجتمع‌های خدمات رفاهی، راهدارخانه‌ها و سایر تسهیلات بین‌ راهی از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار کاربردی است.

اسدی با بیان اینکه امکان دریافت و نصب نرم‌افزار کاربردی ۱۴۱ بر روی تلفن‌های همراه از طریق فروشگاه‌های اینترنتی و سایت http://www.۱۴۱.ir وجود دارد افزود: آخرین اطلاعیه‌های مربوط به محدودیت‌ها و انسدادهای برون‌شهری در این نرم افزار قابل مشاهده است.

به گفته اسدی، هم استانی‌ها و هموطنان قبل از مسافرت، با مراجعه به سامانه الکترونیکی و آنلاین راهداری به نشانی اینترنتی http://www.۱۴۱.ir می‌توانند از آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha