سالن‌های ورزشی ارومیه برای مسابقات والیبال قهرمانی آسیا آماده می‌شوند

ارومیه - ایرنا - مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با تاکید بر آماده سازی زیرساخت‌های ورزش شهر ارومیه برای برگزاری مطلوب مسابقات والیبال قهرمانی آسیا، گفت: روند آماده سازی سالن‌های غدیر و آهندوست به خوبی در جریان است.

به‌ گزارش ایرنا از پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، سجاد بیرامی روز یکشنبه از بازدید معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان‌غربی، فرماندار ارومیه، رییس هیات والیبال استان و برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی همچنین اعضای کمیته‌های مختلف بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ از روند آماده سازی سالن‌های ۶ هزار نفری غدیر و سه هزار نفری شهیدان آهندوست خبر داد.

به گفته وی، براساس برنامه ریزی انجام شده اقدامات لازم در جهت رفاه حال تماشاگران و ایجاد نظم و امنیت در جریان این رقابت‌ها در این دو سالن ورزشی در حال انجام است.

بیرامی ادامه داد: در این بازدید ۲ ساعته، اقدامات صورت گرفته در راستای میزبانی از این رقابت‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد در فاصله ۲۰ روز مانده به مسابقات، روند آماده سازی و محوطه سازی سالن‌ها با سرعت بیشتری انجام شود.

وی اظهار کرد: همچنین در راستای رفاه حال تماشاگران والیبال فهم، نحوه حضور آنها و ایجاد نظم و امنیت در طول مسابقات از دیگر مباحثی بود که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.

شهر زیبای ارومیه خود را برای میزبانی شایسته از مسابقات قهرمانی مردان آسیا که از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد، آماده می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha