۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۲۳
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85184859
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجتماع ۴ هزار نفری بانوان عاشورایی در حرم عبدالعظیم (ع) برگزار شد

شهرری - ایرنا - اجتماع چهار هزاری نفری بانوان عاشورایی هیات رزمندگان اسلام شهر  تهران در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) روز یکشنبه برگزار شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ تهران (شهرری) در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: تجمع چهار هزار نفری خواهران هیات رزمندگان اسلام شهر تهران با حضور حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر تولیت آستان حرم حضرت عبدالعظیم حسنس(ع)، رضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ و علمای حوزه و دانشگاه با مشارکت معاونت علمی و فرهنگی آستان در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) امروز یکشنبه برگزار شد.

اجتماع ۴ هزار نفری بانوان عاشورایی در حرم عبدالعظیم (ع) برگزار شد

مهدی مالمیر در خصوص هدف از برگزاری این مراسم اظار داشت: این تجمع در اعتراض به هتک حرمت به قرآن کریم ومحکومیت اقدامات هنجارشکنانه وضعیت حجاب با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان و مداحی حسن شال بافان و علی مهدوی نژاد برگزار شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۲۰ تهران خاطرنشان کرد: در این اجتماع، تجمع کنندگان با سر دادن شعار و در دست داشتن پلاکاردها، خشم و انزجار خود را نسبت به هتک حرمت به قرآن کریم اعلام کردند.

اجتماع ۴ هزار نفری بانوان عاشورایی در حرم عبدالعظیم (ع) برگزار شد

حجت الاسلام علیرضا پناهیان در این اجتماع اظهار داشت: زنان در کربلا نقش بالایی داشتند و رنج و محنتی که حضرت زینب (س) کشید بیشتر و سخت تر از شهدای کربلا بود زیرا پس از روز عاشورا سختی‌های زنان شروع شد و مقام و ارج این بانوی صبر و استقامت نیز بالاتر از شهدا است.

وی بنیانگذار روضه های خانوادگی را حضرت زهرا (س) خواند و افزود: جلسه های روضه‌های خانگی زنان سرچشمه ایمان و معرفت است و بانوان باید از طریق گسترش این جلسات نقش خود را در مقابله با دشمن ایفا کنند چرا که دشمن بیشتر از اسلحه، از کارهای فرهنگی و مذهبی می‌ترسد.

اجتماع ۴ هزار نفری بانوان عاشورایی در حرم عبدالعظیم (ع) برگزار شد

حجت الاسلام پناهیان در رابطه با توجه به قرآن تاکید کرد: زنان بواسطه مسئولیتهایی اسلام بر آنها نهاده است از مردان فرهنگ‌ سازتر هستند و لذا مادران باید قرآن را بیش از این در زندگی دختران جاری کنند تا تحول عمیقی در رابطه مادران با دختران پدید بیاد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha