رهبری‌فرد: از پرسپولیس بیرونم کردند/ محبوبیت هاشمی‌نسب کار دستش داد

تهران- ایرنا- بازیکن اسبق پرسپولیس، گفت: در گذشته و بعد از ۱۴ سال من را از پرسپولیس بیرون کردند و در این مدت هیچ فردی از باشگاه سراغی از ما نگرفت.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، بهروز رهبری‌فرد در حاشیه مراسم بزرگداشت ناصر ابراهیمی و وطن‌خواه در جمع خبرنگاران، تاکید کرد: امروز و در جمع رسانه‌ها به این باور رسیدم که هنوز فراموش نشده‌ایم و این جای خوشحالی دارد. متاسفانه در گذشته و بعد از ۱۴ سال بازی در پرسپولیس، من را از تیم بیرون کردند و بعد از آن هر مدیرعاملی که آمد هیچ سراغی از من نگرفت.

وی ادامه داد: به عشق هواداران پرسپولیس همه پیشنهادهای آن زمان را رد کردم چرا که اعتقاد دارم پرسپولیس متعلق به هواداران است و آنها هستند که می‌مانند.

او در واکنش به این سئوال که آخرین مرتبه‌ای که برای تماشای بازی پرسپولیس به ورزشگاه رفته‌ کی بوده است؟ گفت: متاسفانه یادم نیست، اما من هم دوره یحیی گل‌محمدی و علی منصوریان در کلاس‌های مربیگری بودم آنها موفق شدند و من نشدم و دلیل آن این بود که راه پیشرفت را بلد نبودم.

مدافع متعصب سال‌های گذشته سرخ‌پوشان تهرانی در خصوص صحبت‌های وحید قلیچ در ماجرای رفتن مهدی هاشمی‌نسب از این تیم، گفت: آن صحبت‌ها اشتباه بود چرا که من در اردو و در آن رستوران حضور داشتم و حتی سر آن میز شام هم بودم. واقعیت این است که اتفاقات دیگری افتاد که در نهایت به رفتن مهدی هاشمی‌نسب منجر شد. محبوبیت بیش از حد او باعث شد مهدی از پرسپولیس برود و این را خیلی‌ها می‌دانند.

رهبری‌فرد گفت: در زمان ورود به ورزشگاه نوبتی از سوی هواداران تشویق می‌شدیم، مهدی به دلیل محبوبیتی که داشت به صدر این فهرست رفت و همین موضوع و محبوبیت بیش از حدی که پیدا کرد، باعث شد از تیم برود.

وی در خصوص اینکه چرا هاشمی‌نسب برای مربیگری به استقلال نرفت، تاکید کرد: با مهدی در این خصوص صحبت کردم. او گفت حاشیه دارم و استقلال هم با همین شرایط دست به گریبان است، نمی‌خواهم در شرایطی قرار بگیرم که یک ساپینتوی جدید بشوم و برای همین به استقلال نرفتم.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط این روزهای سرخ‌پوشان پایتخت، تصریح کرد: پرسپولیس تیم قدرتمندی دارد و بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته و طبیعی است قهرمان شود چراکه تمامی ابزارها برای پرسپولیس مهیا است. البته چند تیم دیگر هم همین شرایط را دارند و با این وضعیت تیمی مانند پرسپولیس باید این عنوان را به دست بیاورد و معتقدم شق‌القمر نکرده است.

او در مورد اینکه برخی بازیکنان صحبت از رفتن می کنند، گفت: این تیم روی اسامی نمی‌چرخد، روزگاری افرادی مانند عابدزاده یا دایی که افتخار فوتبال ایران هستند در تیم بودند اما پس از سالها از فوتبال رفتند اما پرسپولیس ماند و قهرمانی‌ها را تجربه کرد. تیمی مانند پرسپولیس روی اسامی نمی‌چرخد و اگر بازیکنی می‌خواهد برود نباید اجازه بدهند حتی صبح شود و همان شب باید او را روانه کنند.

رهبری‌فر گفت: اگر زمان ما هم اینگونه در فوتبال هزینه می‌شد چند عنوان قهرمانی آسیا را به دست می‌آوردیم.

او در مورد سقف قراردادها هم تاکید کرد: با این قانون راه را برای تخلف باز می‌کنیم، مگر می‌شود بازیکنی که فصل قبل یک رقم مشخصی گرفته در این فصل عدد کمتری دریافت کند. تیم‌هایی که درآمدزایی دارند باید این حق را داشته باشند از دریافتی‌های خود هزینه کنند اما تیم‌های دولتی چون بحث بیت‌المال مطرح می‌شود نیازمند مدیریت مالی هستند.

این بازیکن اسبق پرسپولیس با اشاره به هزینه‌هایی که در فوتبال عربستان می‌شود یادآور شد: در آینده‌ای نزدیک تساوی برابر تیم‌های فوتبال این کشور برای ما یک آرزو خواهد شد چرا که بازیکنان بسیار موثر و مطرحی را به خدمت گرفته‌اند و این اختلاف را بین تیم‌های ایرانی و عربستانی زیاد می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha