تن‌هاخ: پول‌های عربستانی‌ها تهدیدی برای لیگ جزیره نیست

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است پول‌های گزافی که عربستانی‌ها برای جذب ستاره‌ها هزینه می‌کنند تهدیدی برای لیگ برتر انگلیس نیست.

به گزارش ایرنا، طی ماه‌های اخیر باشگاه‌های عربستانی با آغاز پروژه‌ای عجیب و هزینه‌هایی غیر قابل تصور، ستاره‌های فوتبال جهان را استخدام کرده‌اند.

بعد از کریستیانو رونالدو و کریم بنزما، اکنون بازیکنان مطرحی چون انگولو کانته، فابینیو، ادوارد مندی، جوردن هندرسون، روبرتو فیرمینیو، روبن نوس، کولیبالی، حکیم زیاش و ریاض محرز هم راهی عربستان شده‌اند و این پروژه همچنان ادامه دارد.

در این بین، کوچ بازیکنان مطرح لیگ برتر انگلیس به عربستان موجب نگرانی کارشناسات فوتبال این کشور شده اما اریک تن‌هاخ سرمربی هلندی منچستریونایتد نظر دیگری دارد.

او می‌گوید "لیگ برتر جزیره همچنان برای بازیکنان مطرح جهان، بهترین لیگ جهان است و جذابیت‌های زیادی دارد."

وی ادامه داد:‌ در حال حاضر این موضوع را برای لیگ برتر مشکلی نمی بینم زیرا این لیگی است که بازیکنان بزرگ می خواهند در آن بازی کنند. پول در عربستان وجود دارد اما جذابیت در لیگ برتر است.

این در حالی است که اخیرا پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی، نسبت به هزینه‌های گزاف باشگاه‌های عربستانی به ویژه پس از حضور ریاض محرز در الاهلی ابراز نگرانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha