اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال دانشجویان ایران در ارومیه برپا شد

ارومیه - ایرنا - رییس دانشگاه ارومیه گفت: اردوی تیم ملی والیبال دانشجویان ایران برای حضور قدرتمندانه در مسابقات جهانی از امروز تا ۱۳ مرداد با حضور ۱۳ بازیکن به میزبانی دانشگاه ارومیه در حال برگزاری است.

دکتر احمد علیجانپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اعلام آغاز تمرینات تیم والیبال دانشجویان کشور در ارومیه اظهار کرد: تیم ملی والیبال دانشجویان کشور از امروز اردو تمرینی خود را آغاز کرد البته اردوی تیم‌های دیگر رشته‌ها به میزبانی دانشگاه‌های سایر شهرهای کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به کادر فنی این تیم ملی افزود: امیرحسین منظمی به عنوان سرمربی، جواد محمدنژاد به عنوان مربی، حامد رضایی و حمید انوری و آرش آذری نیک به عنوان کمک مربی هستند.

علیجانپور ادامه داد: سهیل دیزج نژاد به عنوان مربی بدنسازی و سلمان فرضعلی پور به عنوان مدیر، این تیم راه همراهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه سیزده بازیکن در تیم ملی والیبال دانشجویان ایران حضور دارند، اضافه کرد: این بازیکنان از میان ۱۹۰ دانشجوی دانشگاه‌های کشور پس از مراحل انتخابی توسط سرمربی تیم برای حضور در این اردو انتخاب شده‌اند.

به گفته وی، ۶ نفر بازیکنان تیم ملی دانشجویان ‌ایران از استان آذربایجان‌غربی و ارومیه هستند.

به گزارش ایرنا، تیم والیبال دانشجویان ایران با نام دانشگاه ارومیه برای حضور قدرتمند در مسابقات جهانی دانشگاه‌های جهان که از یکم تا دهم شهریور ماه در شهر اکاترینبرگ روسیه برگزار می شود، خود را آماده می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha