۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 1013
کد خبر: 85186562
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سند جامع فعالیت های فرهنگی و اجتماعی کرج تصویب شد

۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵
کد خبر: 85186562
سند جامع  فعالیت های فرهنگی و اجتماعی کرج تصویب شد

کرج - ایرنا - سخنگو و نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج از تصویب و اجرایی شدن سند نقشه مهندسی جامع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با نگاه استانی و کلانشهر کرج خبر داد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، عمار ایزدیار روز سه شنبه در یکصد و بیست و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: این سند با مشارکت ۷۴ دستگاه اجرایی از جمله مدیریت شهری کرج به اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهر خواهد پرداخت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: نقشه راه فرهنگی استان البرز و شهر کرج با اولویت پنج برنامه با عنوان نظام مسائل برنامه های فرهنگی شهر توسط متخصصان این حوزه در شورای عالی فرهنگی در قالب برش استانی و شهری در سال ۱۴۰۲ به اجرا در می آید.

ایزدیار گفت: در این سند سبک زندگی ایرانی- اسلامی به ویژه در میان جوانان، ضعف بنیان خانواده و افزایش نرخ طلاق، حاشیه نشینی و ضعف کانون های هویتی، ناکارآمدی مدیریتی در جلب اعتماد عمومی و کمبود زیر ساخت های فرهنگی و گردشگری است که اولویت های نظام مسائل در حوزه فرهنگ برنامه ریزی شده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: با ساخت و ساز غیرمجاز مماشات نمی کنیم و در این راستا با مدیران شهری و همکارانی که مماشات کنند برخورد جدی می شود.

ایزدیار بیان کرد: در این راستا از رسانه ها درخواست می شود که ساخت و سازهای غیرمجاز سطح شهر از نگاه آنها دور نمانده و گزارش آن ‌را به شورای شهر ارائه دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha