امیدواری نمایندگان جوجیتسو ایران به کسب موفقیت در هانگژو

تهران- ایرنا- تیم ملی دونفره جوجیتسو کشورمان قرار است به عنوان تنها رشته تحت پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزشی در بازی‌های آسیایی هانگژو شرکت کند. این دو ملی‌پوش به موفقیت در این رویداد مهم امیدوار هستند.

به گزارش ایرنا، سهیل اکبرپور ملی پوش ۳۷ ساله تهرانی در وزن ۸۵- کیلوگرم قهرمان جهان در سال ۲۰۲۲ و دارنده دو مدال طلای آسیا در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ در خصوص رقابت در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: با اکثر حریفانم از امارات، عربستان، قزاقستان، کره و ژاپن که قرار است در هانگژو روبه‌رو شوم، سابقه مبارزه دارم ولی چیزی که کار مارا سخت می‌کند این است که این کشورها در هر وزن ۲ نماینده خواهند داشت و در واقع از ۲ شانس در هر وزن برخوردار هستند ولی من سابقه بردن اکثر آن‌ها را دارم و بطور قطع برای کسب خوش رنگ‌ترین مدال به میدان خواهم رفت.

وی با تقدیر از تلاش انجمن جوجیتسو عنوان کرد: انجمن تمام و کمال از ما حمایت و پشتیبانی لازم را داشته و برای برپایی اردوهای منظم و مستمر دریغ نکرده است و حتی قرار بر این شد که ۲ اردوی خارجی هم برای ما تدارک ببیند که در صورت مسجل شدن آن به شرایط ایده آل و آرمانی خواهیم رسید.

امیدواری نمایندگان جوجیتسو ایران به کسب موفقیت در هانگژو

مهران ستار جوجیتسوکار شیرازی و ۲۸ ساله که سابقه نایب قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۴ و ۲ نشان برنز ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ را در کارنامه دارد در مورد این مسابقات، گفت: خوشبختانه با تمرینات مستمر کادرفنی به لحاظ بدنی و تکنیکی وضعیت خوبی داریم ولی در بعد امکانات قطعا دیگر تیم‌های آسیایی از ما جلوتر هستند. به هر حال با حمایت انجمن دست از تلاش برنمی‌داریم بخصوص اینکه سابقه شرکت در بازی‌های آسیایی جاکارتا را دارم و قطعا از تجربه جاکارتا برای حضوری موفق در هانگژو استفاده می‌کنم.

وی درباره حریفان اصلی‌اش در هانگژو خاطرنشان کرد: وزن ۶۲- کیلوگرم شلوغ‌ترین وزن است و در واقع بیشترین شرکت کننده را دارد، نماینده اماراتی که ۴ مدال طلای پشت سرهم جهان را دارد و نمایندگان شرق آسیا و قزاقستان مهم‌ترین حریفان من هستند که با تلاش صد درصدی و انگیزه بالا به مصاف آن‌ها خواهم رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha