نهرودی: اردوی اردن مفید است/ کار در هانگژو دشوار خواهد بود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی بوکس ایران با بیان اینکه شاگردانش اردوی خوبی را در اردن پشت سر می‌گذارند، گفت: کار بسیار سختی در بازی‌های آسیایی هانگژو داریم، چراکه این رویداد حکم انتخابی المپیک را نیز دارد.

حسین نهرودی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص حضور در شهر امان و برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی اردن، اظهار داشت: از روز چهارشنبه هفته گذشته تمرینات مشترک با تیم ملی اردن را آغاز کرده‌ایم. تمامی نفرات اصلی این تیم در اردو هستند و حدود ۲۰ بوکسور دیگر نیز آنان را همراهی می کنند. تمرینات راضی کننده‌ای داشتیم و امکانات بسیار عالی و سالن بسیار خوبی در کمپ بوکس اردن وجود دارد.

سرمربی تیم ملی بوکس ایران ادامه داد: هر روز صبح تمرینات آمادگی جسمانی و بدنسازی داریم و عصر نیز تمرینات بوکس را دنبال می‌کنیم تا به شرایط آرمانی مدنظرمان نزدیک شویم. در مجموع حضور در این اردو برای ما مفید است و تاثیر مثبتی دارد.

نهرودی: اردوی اردن مفید است/ کار در هانگژو دشوار خواهد بود

وی بیان کرد: اواخر مردادماه نیز تیم ترکیه که از بهترین تیم‌های اروپاست به تهران می‌آید و اردوی ۱۰ روزه‌ای در تهران داریم. بلافاصله پس از آن راهی بوسنی می‌شویم تا در تورنمنت این کشور شرکت کنیم تا آماده اعزام به بازی‌های آسیایی شویم.

نهرودی بیان کرد: کار در بازی‌های آسیایی سخت است و وقتی کسب سهمیه المپیک نیز از هانگژو می‌گذرد، دشواری کار چند برابر می‌شود. می‌خواهیم از برنامه‌هایی که فدراسیون برای تیم ملی در نظر گرفته، بهترین بهره را ببریم تا با آمادگی خوبی راهی رویداد سخت و دشوار بازی‌های آسیایی شویم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha