۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 3099
کد خبر: 85186787
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

احداث یک شهرک صهیونیست‌نشین جدید در کرانه باختری

۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰
کد خبر: 85186787
احداث یک شهرک صهیونیست‌نشین جدید در کرانه باختری

تهران- ایرنا- شهرک نشینان اشغالگر صهیونیست احداث یک شهرک جدید در نزدیکی میدان الطیبه در شمال غرب استان اریحا در کرانه باختری رود اردن را آغاز کردند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع محلی فلسطینی اعلام کردند که گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست به منظور آغاز ساخت این شهرک و مصادره اراضی فلسطینیان، چند عدد کانکس، ابزار، تانکرهای آب و احشام خود را به این منطقه انتقال دادند.

اشغالگران صهیونیست به هر شیوه ای به دنبال مصادره اراضی فلسطینیان و توسعه شهرک سازی در آن به منظور یهودی سازی کامل این سرزمین هستند.

کابینه رژیم صهیونیستی تصویب طرح‌های شهرک سازی در اراضی کرانه باختری و موافقت با احداث شهرک‌های جدید را در نیمه اول سال جاری میلادی شدت بخشیده است.

رژیم اشغالگر اسراییل در نیمه ابتدایی سال ۲۰۲۳ با احداث۱۲ هزار و ۸۵۵ واحد صهیونیست نشین جدید در شهرک‌های اراضی کرانه باختری اشغالی موافقت کرده است.

این در حالی است که به موجب قوانین بین الملل، شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی غیرقانونی است و این شهرک ها باید تخلیه شوند، اما این رژیم بی اعتنا به این مسئله، به سرعت در حال ساخت و ساز در اراضی فلسطینیان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha