۱۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۵
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85187511
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درستکار: مسئولان لحظه آخر یاد کشتی می‌افتند و این درد است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با ابراز گلایه‌مندی کشتی‌گیران از تعویق دو ساله پرداخت پاداش‌هایشان گفت: درد کشتی ایران است که مسئولان همیشه لحظه آخر یاد آن می‌افتند.

به گزارش ایرنا، دبیرکل کمیته ملی المپیک و هیئت اجرایی‌اش در ادامه بازدید خود از اردوهای تیم‌های ملی اعزامی به نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی، امروز از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بازدید کردند.

هاشمی در این بازدید با دبیر فدراسیون و سرمربی تیم ملی به گفت‌وگو پرداخت.

پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیز با اشاره به گلایه کشتی‌گیران از تعوق دوساله در پرداخت پاداش‌هایشان گفت: بچه‌های ما گله‌مند هستند چون سخت‌ترین سال ورزشی را در پیش داریم. مسابقات همه مهم هستند ولی آقای هاشمی، در زمانی که امکانات قوی نبود وضعیت را از حالا قوی‌تر می‌دیدیم.

وی افزود: دو سال است که بچه‌های ما از وزارت ورزش جوایز خود را دریافت نکرده‌اند. درد کشتی این است که مسئولان همیشه لحظات آخر یاد آن می‌افتند. بچه‌ها با کم‌ترین‌ها، بیشترین تلاش را می‌کنند تا دل مردم را شاد کنند. کشتی‌گیران ما نیاز دارند بعد از قهرمانی جهان ریکاوری کنند و امیدوارم شما کنار این بچه‌ها باشید.

مهربان: ۸۰ درصد کار سهمیه المپیک در صربستان انجام می‌شود

ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی در بازدید مناف هاشمی و هیئت همراهش از اردوی تیم ملی کشتی اظهار داشت: میدان مسابقات صربستان اولین میدان ما برای کسب سهمیه المپیک پاریس است و باید ۸۰ درصد کار کسب سهمیه در این مسابقات انجام شود. بلافاصله بعد از آن و در فاصله کم‌تر از دو هفته، بازی‌های آسیایی هانگژو را داریم که برای کشور مهم است و مدال‌های کشتی‌گیران در ارتقای رنکینگ کاروان و جایگاه ایران بسیار اهمیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha