مدیران آذربایجان‌غربی پای درد دل ۷۲۰ شهروند/ میز خدمت به بوکان و باروق رسید

ارومیه - ایرنا - مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی گفت: با حضور مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی در دیدار رو در رو و چهره به چهره، مشکلات ۷۲۰ نفر در ۲ شهرستان بوکان و باروق از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

منصور میرزایی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در ادامه حضور مدیران در جمع مردم شهرهای مختلف استان، ۲ شهرستان بوکان و باروق دیروز میزبان ۳۰ نفر از مدیران دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی بودند.

وی اضافه کرد: در این ارتباط مستقیم مردمی، ۵۰۰ نفر در شهرستان بوکان مشکلات خود را با مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی در میان گذاشتند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: پس از بوکان، مدیران ادارات به باروق سفر کرده و در آنجا نیز میز خدمت و پاسخگویی به مشکلات مردم راه‌اندازی شد.

مدیران آذربایجان‌غربی پای درددل ۷۲۰ شهروند دیگر/ میز  خدمت به بوکان و باروق رسید

میرزایی اظهار کرد: در شهرستان باروق هم پذیرای مشکلات ۲۲۰ نفر از مردم این منطقه بودیم و مدیران دستگاه‌های اجرایی، از نزدیک ضمن شنیدن مسایل و مشکلات با آنان صحبت کردند.

وی یادآور شد: در این دیدارها، مدیران ادارات دستورات لازم را برای رفع مشکلات مردم صادر کرده و مشاوره‌های لازم را نیز به شهروندان در راستای رفع مشکلات آنان ارائه کردند.

میرزایی تاکید کرد: تاکنون مدیران دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌غربی در ۲۵ مرکز شهرستان و مرکز بخش حاضر شده و به صورت رو در رو، بی واسطه و بی‌پرده شنوای مشکلات مردم بوده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha