۱۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۵۳
کد خبر: 85187875
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار قم از واحدهای تولیدی در بخش قاهان و بخش خلجستان بازدید کرد

قم-ایرنا- استاندار قم در بازدید میدانی از چند واحد تولیدی و صنعتی در بخش قاهان و خلجستان شهرستان جعفرآباد، از نزدیک در جریان فرصت‌ها و مطالبات تولیدکنندگان و کشاورزان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمدتقی شاهچراغی روز چهارشنبه در سفر به بخش قاهان و خلجستان از واحد بسته‌بندی تخم‌مرغ در بخش قاهان و همچنین گلخانه‌ سیفی‌جات در خلجستان بازدید کرد و طی این بازدید، تولیدکنندگان و کشاورزان قمی مشکلات خود را مطرح کردند و همچنین از ظرفیت‌های بالای خود در ارتقا و افزایش تولید محصولات بومی سخن گفتند.

استاندار به برخی از مشکلات و مطالبات این دو واحد تولیدی اشاره کرد و گفت: بسیاری از مشکلات و خواسته‌های بخش صنعت و کشاورزی قم، با پیگیری و همراهی مجموعه دستگاه‌های اجرایی قابل حل است.

استاندار قم از واحدهای تولیدی در بخش قاهان و بخش خلجستان بازدید کرد

شاهچراغی تصریح کرد: حضور میدانی مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل واحدهای صنعتی و کشاورزی در حل سریع‌تر مطالبات صاحبان صنایع و تولید بسیار مفید و اثربخش است و مشکلاتی که ریشه آن‌ها ملی است،بصورت مستمر به مسوولان دولت منتقل و از آن طریق پیگیری می‌شود.

استاندار قم حمایت از بخش خصوصی را از رویکردهای مهم استان یادآور شد و اظهار داشت: توسعه کشت گلخانه‌ای به لحاظ اقلیم قم و مصرف بهینه آب و ارتقای بهره‌وری در بخش های مختلف مورد حمایت قرار می‌گیرد.

بخش خلجستان با وسعت یک هزار و ۱۰۰ کیلومترمربع در غرب و شمال غرب استان قم قرار دارد؛ این بخش دارای ۲ دهستان دستجرد و قاهان است.

قاهان یکی از بخش های فرمانداری جعفر آباد و در۸۱ کیلومتری شهرستان قم قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha