منصوری: گل‌محمدی باید نگاه ویژه‌ای به بازیکنان پایه داشته باشد/پرسپولیس محکوم به برد است

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الان مهم‌ترین نکته این است که یحیی گل محمدی باید به بازیکنان پایه نگاه ویژه‌ای داشته باشد تا تیم در سال‌های آینده جوان‌تر شود.

محمد منصوری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: تیمی یک‌دست داریم و با وجود خروج تعدادی از بازیکنان، اما شاکله تیم حفظ شده است. البته چند بازیکن خوب و با کیفیت جذب شده که در عین حال تیم به یک مهاجم با کیفیت نیاز دارد تا مشکل گل‌زنی را حل کند. البته مدیران باشگاه در جذب محمدرضا خالدآبادی به عنوان گلر دوم ناموفق بودند. به نظر من در این شرایط باید از گلر امیدهای پرسپولیس استفاده کنند.

وی درباره دیدار نخست سرخ‌پوشان برابر آلومینیوم اراک توضیح داد: در مجموع دیدارهای تدارکاتی، نقطه قوتی برای هر تیم است چرا که نقاط ضعف تیم‌ را مشخص می‌کند تا در طول فصل دچار مشکل نشود. پرسپولیس در چند بازی‌های تدارکاتی پیروز شد و این نشان می‌دهد که آماده است. در دیدار امروز مقابل آلومینیوم اراک، پرسپولیس محکوم به برد است. چون هواداران تیم انتظار دارند که تیم برنده شود. بازی اول تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم خیلی اهمیت دارد، به دلیل اینکه برد در بازی اول باعث افزایش روحیه تیم می‌شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد برخی صحبت‌ها از سوی هواداران و پیشکسوتان استقلال که معتقد هستند وزارت ورزش به پرسپولیس توجه بیشتری دارد، پاسخ داد: این بهانه‌ها دیگر کارساز نیست. وقتی تیمی قهرمان ۳‌گانه و چند فصل پیاپی قهرمان لیگ می‌شود طبیعی است، چنین حرف‌هایی درباره‌اش مطرح شود. کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند اصلا از فوتبال چیزی نمی‌دانند و فقط باعث می‌شود برای تیم حاشیه درست کنند. الان که بازیکنان استقلال از پرداخت نشدن مطالبات خود ناراضی هستند، مقصر این‌ کارها مدیران سابق باشگاه استقلال هستند. مدیران پیشین باید پاسخگو باشند پول‌هایی که از بورس وارد باشگاه می‌شد، در کجا خرج کردند.

منصوری همچنین در خصوص کیفیت پرسپولیس در مقایسه با فصل گذشته نیز توضیح داد: الان زود است درباره کیفیت فنی تیم قضاوت کنیم؛ همه تیم‌های لیگ برتری علاقه دارند برابر پرسپولیس برنده شوند. الان مهم‌ترین نکته این است که یحیی گل‌محمدی باید به بازیکنان پایه نگاه ویژه‌ای داشته باشد که تیم در سال‌های آینده جوان‌گرایی کند.

وی درباره جدایی عیسی آل‌کثیر از پرسپولیس و پیوست به سپاهان نیز گفت: آل‌کثیر بازیکن پرسپولیس بود، نمی‌دانم چرا در زمان تمدید، رقم قرارداد خودش را بالا برد. زمان ما پول اصلا مهم نبود همه ما تعصب پیراهن تیممان داشتیم. وقتی که گل‌محمدی او را در لیست مازاد نگذاشته بود چرا باید برود؟ به طور حتم موضوع مالی مطرح بوده؛ الان هم هر بازیکنی که پول می‌گیرد نوش‌جانش اما باید بر اساس کیفیت خودش باشد.

منصوری در مورد شرایط پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیز عنوان کرد: امسال شرایط برای تیم‌های ایرانی سخت خواهد بود، چرا که تیم‌های عربی بهترین بازیکنان دنیا را به آسیا آورده‌اند و نگاه ویژه‌ای به لیگ قهرمانان آسیا دارند. اما پرسپولیس نیز نشان داده در سخت‌ترین شرایط می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد که نمونه آن حضور در ۲ فینال لیگ قهرمانان آسیا بود. الان مهم‌ترین دغدغه هواداران جذب یک مهاجم با کیفیت است که در لیگ قهرمانان بتواند برای تیم گلزنی کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha