۱۳ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۴۷
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 85188642
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک هزار و ۸۸۸ قزوینی در آزمون کانون وکلای دادگستری شرکت کردند

قزوین - ایرنا - نماینده سازمان سنجش در قزوین از حضور یک هزار و ۸۸۸ داوطلب در آزمون کانون وکلای دادگستری این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد. 

محمد مولوی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه توسط مدیریت سنجش و ارزیابی مرکز وکلای قوه قضاییه در محل دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برای برادران و دانشگاه پیام نور برای خواهران در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه ۵۳ درصد از شرکت کنندگان این دوره از آزمون وکلای دادگستری را بانوان تشکیل می دهند، اظهار کرد: ۹۹۷ داوطلب زن و ۸۹۱ داوطلب مرد استان قزوین امروز /جمعه/ همزمان با سراسر کشور در آزمون وکلای دادگستری با هم به رقابت می پردازند.

مولوی تصریح کرد: این آزمون براساس قانون تسهیل صدور مجوز برای برخی کسب و کارها و به صورت مستقل و بدون ادغام با آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه برگزار می شود.

این مسوول تاکید کرد: فرآیند برگزاری این آزمون از ساعت ۸ صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیز نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته شده و همه داوطلبان می بایستی قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر می شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha