۱۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 2291
کد خبر: 85188891
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم با حضور در صحنه، آتش فتنه‌های دشمن را خاموش می‌کنند

شهرری- ایرنا- مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ری با اشاره به فتنه انگیزی های دشمن تصریح کرد: این مردم هستند که با حضور در صحنه های مختلف و حمایت از انقلاب، آتش فتنه های دشمن را خاموش کرده و می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی کنگرلو به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهرری در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: یکی از هدف‌های تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سیاست گذاری، نظارت و اجرای مناسبت های ملی و مذهبی است و از این رو در مراسمات دهه فجر، سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، سالگرد شهادت شهدای هفتم تیر، ۱۷ شهریور، ۹ دی، دهه ولایت، دهه کرامت همواره سعی کرده ایم تا این وظیفه خطیر را با کمک مردم به نحو احسن انجام دهیم.

وی ادامه داد: اما از یاد نبریم این مردم هستند که در حوادث گوناگون با حضورشان آتش فتنه‌های دشمن را خاموش می کنند و با بصیرت و آگاهی، معاندان را ناکام می گذارند.

گنگرلو با تاکید بر نقش جوانان در تداوم نظام و انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفتند که ما نمی توانیم با شرایط و امکانات گذشته کار کنیم و باید به روز باشیم؛ ما باید جزو ۱٠ کشور اصلی در زمینه هوش مصنوعی باشیم که این موضوع مستلزم حضور حداکثری مردم به ویژه جوانان در این عرصه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرری تشریح کرد: رسانه‌های غربی امروزه مشغول تشویش اذهان جوانان ما هستند و شبهاتی را در خصوص دین و اهل بیت مطرح می کنند که هدفی جز دلسرد کردن مردم به ویژه نسل جوان نسبت به دین ندارند اما مردم آگاه و با بصیرت همچنان در صحنه و میدان حضوری فعال دارند و خواهند داشت.

وی با اشاره به ماموریت خطیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، خاطرنشان کرد: ما باید علاوه بر اجرای مراسمات ملی و مذهبی و راهپیمایی‌ها به دنبال تبیین مواضع انقلاب اسلامی و فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشیم و خوشبختانه شهرری به عنوان قبله تهران همواره در این راه پیش قدم بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha