گسترش برنامه‌های تبلیغی برای نسل جدید ضروری است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: برنامه‌های تبلیغی به ویژه در حوزه‌های دانش آموزی و دانشجویی باید در راستای رفع دغدغه‌های موجود گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد قناعت روز شنبه در همایش استانی دست اندرکاران برگزاری مراسم و مناسبت‌ها که با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند برگزار شد افزود: باید در حیطه تبلیغات اقدام جدی انجام داد و نیاز است بیشتر در حوزه‌های نرم افزاری و تولید محتوا وقت گذاشته شود که در این مسیر می‌توان از تکنیک تکرار استفاده کرد.

وی گفت: برای تولید محتوای مناسب و اثرگذار نیازمند استقرار نیروهای انقلابی در سطوح مختلف هستیم که کارآمد و دلسوز نظام باشند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: همدلی و هم افزایی بین مجموعه‌ها نیز اهمیت دارد و نباید از انتقاد گریزان باشیم لذا انتظار است همدلی‌ها در سطح استان و شهرستان‌ها افزایش یابد تا شاهد توفیقات بیشتری باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مناسبت‌های انقلابی، ملی و مذهبی از اهمیت ویژه برخوردار است و باید حمایت‌های لازم صورت گیرد گفت: شرح وظایف همه مجموعه‌ها، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادها در قانون مشخص است بنابراین دستگاه‌های اجرایی در کنار وظایف تخصصی باید به وظایف عمومی در قالب تعامل و هم افزایی بپردازند.

قناعت اظهار کرد: افزایش سطح تعامل در استان‌ها هنر مدیران است که موجب توفیقات بیشتر برای استان شده زیرا کار تیمی نتیجه بهتری دارد.

وی با بیان اینکه تبلیغات در دنیا حرف اول را می‌زند گفت: استفاده آمریکا از هالیوود و رسانه به مراتب بیشتر از جنگنده‌ها و ناوهای هواپیمابر است لذا باید به این موضوع هنرمندانه و حساب شده پرداخته شود.

استاندار خراسان جنوبی افزود: نیاز است حضور مدیران در مرکز کشور پر رنگ باشد تا دغدغه‌های استان به خوبی در سطح کلان کشور به دولت و مجلس منتقل شود و با چانه زنی ردیف اعتباری گرفت.

وی اظهار کرد: حضور استاندار در تهران نیز برای انتقال نیازها و دغدغه‌ها در راستای همراهی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام خواهد شد اما باید مسوولان کشوری هم به دنبال در نظر گرفتن اعتبارات بیشتر در ردیف‌های قانونی باشند.

قناعت گفت: مشکل صوت برای برنامه‌های ملی و مذهبی مرکز استان باید به بهترین شکل رفع شود و در این راستا از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی می‌توان کمک گرفت.

وی افزود: برخی افراد عقیده دارند مبانی دینی نباید در حوزه مدیریت اقتصادی و اجرایی دخالت کند و از آموزه‌های لیبرالی و تکنوکراتی باید کمک گرفت لذا چنین بودکه وضعیت فعلی اقتصاد به بار آمده و الان همان افراد مدعی هستند که رهبری باید پاسخگو باشد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: جریان انقلابی زمان کوتاهی مدیریت کشور را به دست داشت که دولت سیزدهم جزئی از این دوران است اما جریان اصلاحات به ویژه کارگزاران و آن گروه‌ها که نگاه به غرب داشتند باید پاسخگوی مشکلات کشور باشند.

وی اظهار کرد: این مساله نشان می‌دهد در حوزه تبلیغات علیرغم تلاش‌های فراوان گذشته هنوز ضعف‌های جدی داریم پس علاوه بر پرداختن به مسایل سخت افزاری باید از لحاظ نرم افزاری هم در این حوزه کار شود.

قناعت با بیان اینکه تغییرات مدیران در سطوح اول خوب بوده اما در سطوح بعدی از دغدغه‌های جدی است گفت: گسترش عدالت نیازمند کمک مردم و رسانه است و استقرار نیروی انسانی مومن، متدین، کارکشته و کاردان بسیار اهمیت دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین گفت: برخی جنایت‌ها در جامعه غرب عادی شده اما هیچ حرکت رسانه‌ای نمی‌بینیم چون خفقان رسانه‌ای در آنجا وجود دارد اما غربی‌ها با امپراطوری رسانه‌ای که در اختیار دارند، به بزرگنمایی برخی موضوعات و سیاه‌نمایی در داخل ایران می‌پردازند که در این شرایط آگاهی بخشی و امیدآفرینی لازم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha