به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله تقیزاده روز شنبه درباره عملکرد بانکهای استان تهران برای ارائه تسهیلات به شهروندان اظهار داشت: سامانهای به طور متمرکز برای ثبت درخواستهای وام ازدواج و مسکن وجود دارد که به واسطه آن درخواست شهروندان به بانکهای عامل ارجاع داده میشود.
وی با تاکید بر اینکه بانکها موظف هستند درخواست شهروندان را در کوتاهترین زمان پاسخ دهند، گفت: درخواست ما از مردم این است که اگر شهروندان در بانکی جهت دریافت تسهیلات ثبت کردند و بیش از یک ماه درخواست آنان به طول انجامیده مورد را از طریق تلفن ۱۱۱ اعلام کنند تا موارد را به طور ویژه پیگیری کنیم.
تقیزاده اضافه کرد: بخشی از عملکرد بانکها به شرایط شهروندان درخواستکننده وام به لحاظ تأمین ضمانتها و شرایط بر میگردد که از درخواست بانکها است که شهروندان برای اخذ وام با آمادگی کامل حضور پیدا کنند.
نظر شما