۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۳۴
کد خبرنگار: 815
کد خبر: 85190098
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادف اتوبوس اردوی تابستانی دانش‌آموزان آمریکایی، ۱۸ نفر را روانه بیمارستان کرد

نیویورک – ایرنا- پلیس آمریکا اعلام کرد  یک اتوبوس مدرسه حامل ۳۰ دانش آموز  برای اردوی تابستانی در بزرگراه آیداهو دچار سانحه شد و ۱۸ نفر از آنان را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش ایرنا، پلیس ایالت آیداهو روز شنبه به وقت محلی اعلام کرد: تمام ۳۰ دانش آموز "برای رعایت احتیاط" به بیمارستان های محلی منتقل شدند. در این میان، ۱۱ نفر مجروح شدند و حال هفت نفر نیز وخیم گزارش شده است.

پلیس سن دانش آموزان این حادثه را بین ۱۳ تا ۱۸ سال بیان کرد و توضیح داد که چهار اتوبوس حامل این دانش آموزان مشغول رفتن به یک اردوی تابستانی بودند که یکی از آنها دچار حادثه شد.

پلیس ایالت آیداهو اعلام کرد که در حال بررسی این تصادف است و در حال حاضر مشخص نیست که چه عاملی باعث این تصادف شده است.

همچنین در تداوم چرخه خشونت های مسلحانه در آمریکا، شبکه ای بی سی نیوز روز شنبه به وقت محلی به نقل از پلیس آمریکا گزارش داد پلیس، روز جمعه دو افسر پلیس که خودروی یک متهم به قتل را در اورلاندو واقع در ایالت فلوریدا متوقف کرده بودند، از سوی راننده این خودرو مورد حمله واقع شده و به شدت مجروح شدند.

اریک اسمیت، رئیس پلیس اورلاندو در یک کنفرانس مطبوعاتی امروز صبح شنبه به وقت محلی گفت: حدود ساعت ۱۱ شب (به وقت محلی) بود که افسران پلیس یک خودرو را متوقف کردند و راننده مظنون این خودرو به سمت دو افسر پلیس شلیک کرده و آنها را به شدت مجروح کرد.

افسران در شرایط وخیم به بیمارستان منطقه ای اورلاندو منتقل شدند.

اسمیت افزود: مظنون با خودروی دیگری از محل را ترک کرد و تحت تعقیب قرار گرفت. پلیس همچنان در جستجوی مظنون است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha