ورمزیار: امیدوارم نکونام نسوزد/ قانون سقف فقط برای استقلال است

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم جواد نکونام همچون محمود فکری، علیرضا منصوریان در استقلال نسوزد و برای اینکه چنین اتفاق برای وی رخ ندهد باید تمام ابزار و هرآنچه که برای ساختن استقلال قدرتمند نیاز است برای وی فراهم شود.

صادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: عملکرد ضعیف باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات باعث شده است تا این تیم از دیگر رقبا عقب بماند اما با تمام این مسایل می‌توان ضعف ها را برطرف کرد و یکی دو بازیکن تاثیرگذار جذب کرد که بتوانند باری از دوش تیم در سخت‌ترین شرایط بردارند. در این برهه فقط بازیکن خارجی می‌توان گرفت.

وی افزود: استقلال زمان زیادی را برای انتخاب سرمربی خود از دست داد و پس از اینکه جواد نکونام هدایت این تیم را بر عهده گرفت حجت کریمی از سمت مدیرعاملی کناره‌گیری کرد و همین موضوع باعث شد تا تیم در بلاتکلیفی به سر برده و برخی از بازیکنانی که مد نظر وی بودند به تیم‌های دیگر بپیوندند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: جواد نکونام یک استقلالی است، او کاپیتان تیم ملی بوده و در اوساسونا و لالیگا بازی کرده است. در چند سال اخیر در تیم‌هایی که مربیگری کرده نتایج خوبی گرفته اما به طور حتم استقلال با تمام تیم‌های دیگر فرق دارد.او مورد حمایت هواداران و پیشکسوتان است و موففیت وی موفقیت تمام استقلالی‌ها است.

ورمزیار تصریح کرد: امیدوارم جواد نکونام همچون محمود فکری، علی رضا منصوریان در استقلال آسیب نبیند و برای اینکه چنین اتفاقی برای وی رخ ندهد باید تمام ابزار و هرآنچه که برای ساختن استقلال قدرتمند نیاز است برای وی فراهم شود.

بازیکن اسبق استقلال تاکید کرد: رقابت بین تیم‌های مدعی در لیگ برتر وجود دارد. در این فصل سپاهان و تراکتور به تیم‌های مدعی اضافه شده‌اند و لیگ جذابی شاهد خواهیم بود. امیدوارم استقلال بتواند در این فصل به مقامی شایسته دست پیدا کند.

وی گفت: سقف قرارداد همیشه فقط برای استقلال و پرسپولیس وجود دارد ، این دو تیم با این قانون دچار مشکل می‌شوند اما تیم‌های خصوصی بدون قانون سقف، هر بازیکنی را که می‌خواهند جذب می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha