شیر کشتی روس‌ها شکار بچه یوز ایرانی + فیلم

تهران- ایرنا- صفحه اینستاگرام اتحادیه جهانی کشتی با تمجید از هنرنمایی نوجوانان ایرانی به بازتاب فنون ناب آزادکاران کشورمان برابر رقیبان روسی پرداخت.

به گزارش ایرنا،پیکارهای پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان روزهای ۱۳ و ۱۴ مردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار و در پایان تیم ایران به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافت. در پایان این رقابت‌ این اوزان، سینا خلیلی در وزن ۶۵ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و سام سیار در وزن ۴۸ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

خلیلی در دیدار نهایی وزن ۶۵ کیلوگرم با نتیجه ۱۰ بر صفر ماگومدعلی باخارچیف از روسیه را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

اتحادیه جهانی کشتی با انتشار فیلمی از دیدار فینال خلیلی نوشت: آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد.

فیلم کشتی خلیلی

همچنین در صفحه اینستاگرام اتحادیه جهانی کشتی برشی از مبارزه ابوالفضل حسینی آزادکار وزن ۷۱ کیلوگرم منتشر شده است. حسینی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر تاتسوکی کامیا از ژاپن را مغلوب کرد. آزادکار نوجوان کشورمان در دور بعد با نتیجه ۷ بر ۲ آلپ ارسلان بگینجوف از ترکمنستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

حسینی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر ۱ اسلام کاژاروف از روسیه را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. نماینده ایران در وزن 71 کیلوگرم شامگاه امروز در دیدار فینال به مصاف لاداریون لوکت از آمریکا می‌رود.

فیلم کشتی حسینی


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha