۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۵۹
کد خبر: 85190370
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کسب جوایز ستاره رقابت بین المللی تجربه برتر یکی از شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی

بوشهر - ایرنا - رئیس اداره‌ آموزش ، فناوری و پژوهش اداره کل صمت استان بوشهر گفت: یکی از شرکت پتروشیمی دولتی مستقر در منطقه پارس جنوبی این استان موفق به دو عنوان جایزه پنج و ۶ در نهمین رویداد بین المللی تجربه برتر در سال ۲۰۲۳ شد.

به گزارش ایرنا، یونس صالحی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با کسب این جایزه امروز شرکت پتروشیمی نوری بالاتر از شرکت آرامکو عربستان و بسیاری از شرکت‌های معتبر بزرگ دنیا در بخش فرایندها و مدیریت دانش قرار گرفته است.

وی افزود: این رقابت به صورت سالانه از سوی سه موسسه‌ معتبر بین‌المللی در کشور نیوزلند و با حضور داوران و متخصصان بین‌المللی و شرکت‌های تولیدی مختلف دنیا برگزار می‌شود که جوایز این رقابت در پنج سطح شامل جایزه‌ سه ستاره در سطح کشور، جایزه‌ چهار ستاره در سطح منطقه، جایزه‌ پنج ستاره در سطح بین‌الملل( عالی)، جایزه‌ ۶ ستاره در سطح بین‌الملل( برجسته ) و جایزه‌ هفت ستاره در سطح بین الملل ( کلاس جهانی) ارائه می‌شود.

رئیس اداره آموزش، فناوری و پژوهش اداره کل صمت استان بوشهر گفت: کسب این جوایز و همچنین رشد تولید ۱۱۲ درصدی نسبت به ظرفیت اسمی نشان از توانمندی بالای شرکت پتروشیمی نوری در زمینه‌ تحقیق و توسعه است که می‌تواند به عنوان الگویی موفق برای دیگر شرکت‌ها به شمار رود.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha