۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85190670
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکمیل ساختمان شورای هماهنگی خراسان‌شمالی ۱۵۰ میلیارد ریال نیاز دارد

بجنورد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: تکمیل طرح نیمه تمام ساختمان اداری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام جلیل محمدی روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از این میزان اعتبار بخشی از سوی استانداری و بقیه از محل اعتبارات ملی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تامین خواهد شد.

وی افزود: کلنگ احداث ساختمان اداری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی سال ۹۰ بر زمین زده شد اما به دلیل ترک فعل برخی مدیران این طرح سال ها رها شده بود.

حجت الاسلام محمدی گفت: اخیرا با همکاری و کمک های استاندار خراسان شمالی و نماینده ولی فقیه در استان روند تکمیل این طرح نیمه تمام آغاز شد.

وی با تاکید بر مشارکت صنایع استان در برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی، گفت: صاحبان صنایع توجه بسیار ناچیزی به مسوولیت های اجتماعی خود دارند در حالی وظایف مشخصی در این حوزه برای آنها تعریف شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: خراسان شمالی صنایع بزرگ زیادی دارد اما به مسوولیت های خود در حوزه اقدامات فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی پایبند نیستند و اعتباری برای این اقدامات هزینه نمی کنند.

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر همکاری دستگاه های اجرایی در برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی، گفت: گرچه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ایجاد انگیزه و حضور مردم در صحنه های مختلف نقش آفرین بوده اما این شورا ۲۴ عضو رسمی دارد که همه مدیران باید پایبند به وظایف تعریف شده خود باشند.

وی خاطرنشان کرد: بی تردید هم افزایی مدیران در برگزاری مراسمات برای حضور فعال مردم از عوامل موثر خنثی شدن توطئه ها و تبلیغات مسموم دشمن دارد که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دنبال آن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha