در انتظار بازگشت هزینه رنگ در مسابقات بدنسازی اردبیل؛ علت درگیری با خبرنگاران چه بود؟

تهران- ایرنا- سخنگوی فدراسیون درباره برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پرورش اندام و مشکلات پیش آمده در آن صحبت کرد.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور وانتخابی تیم ملی روزهای پنجشنبه وجمعه در سالن ۶ هزار نفری حسین رضازاده اردبیل با حضور بیش از ۷۰۰ شرکت کننده انجام شد. در این رقابت‌ها بسیاری از ستارگان نامدار بدنسازی کشور را در حال رقابت دیدیم که مسابقات جذابی را رقم زدند. ازهمین رو طی تماس با مسئولان فدراسیون بدنسازی از کم وکیف این دوره رقابت‌ها جویا شدیم و برخی مشکلات و حئاشی را نیز پیگیری کردیم.

مسعود روشنی سخنگوی فدراسیون بدنسازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص این مسابقات اظهار داشت: تیم اجرایی فدراسیون بدنسازی به این رقابت‌ها دو روز پراز کار ‌و استرس را پشت سر گذاشت اما نتیجه حاصله، قابل قبول بود و خستگی را از تن ما بیرون کرد.

وی با اشاره به اعتراضات زیاد و شدید تعداد قابل توجهی از ورزشکاران به خاطر انتخاب رنگ بدن مسابقات اردبیل، عنوان کرد: رنگ‌های جانتانا بواسطه نوع ساخت بعد از تکمیل نیاز به فیکساتور دارند که آنهم شامل هزینه بالایی بود، لذا به دلیل عدم وجود فیکساتور پس از تعریق ورزشکاران، این رنگ روی بدن شکل و نمای بدن را خراب می‌کند که در اصطلاح می‌گویند رنگ راه می‌رود. بعد از دیدن این شرایط رنگ بدن را بصورت آزاد اعلام کردیم تا ورزشکاران بتوانند خودشان با استفاده از رنگ‌های شخصی در رقابت شرکت کنند و مشکلی پیش نیاید.

سخنگوی فدراسیون پرورش اندام ادامه داد: شخصا پیگیر مسائل مربوط به رنگ و بازگشت هزینه‌های پرداختی توسط ورزشکاران هستم و به محض دریافت پاسخ از مسئولان مربوطه و ریاست فدراسیون، این موضوع را اعلام خواهم کرد. از نارضایتی شدید ورزشکاران باخبرم چون تمام ساعات مسابقه را در نزدیک‌ترین شرایط روی استیج و بک‌استیج پای درد دل و اعتراضات آن‌ها نشستم. ماجرای رنگ باید یک برسی کامل بشود تا آن‌ کسی که متضرر می‌شود ورزشکاران نباشند. طی صحبتم با با رئیس کمیته انضباطی و ریاست فدراسیون بدنسازی مقرر شد ماجرای رنگ بدن در یک فوریت مورد برسی قرار بگیرد و به زودی پاسخ اعتراض ورزشکاران داده خواهد شد.

روشنی با تاکید اشتباه صورت گرفته در برخورد با تعدادی از خبرنگاران، حین مسابقه خاطرنشان کرد: متاسفانه در برگزاری این رقابت‌ها خبرنگاران مورد بی مهری قرار گرفتند که این مورد هم واقعا به عوامل انتظامی حاضر در این مکان باز می‌گشت که شرایط و جو حاکم نسبت به حساسیت‌های ایجاد شده، باعث چنین اتفاقی شده بود. در هر حال معتقدم اصحاب رسانه دستان پرقدرت هر سازمان، ارگان و فدراسیونی هستند. از همین رو از تمام بزرگواران خبر و رسانه در این رویداد کمال قدردانی را دارم و از اتفاقی که افتاده بسیار متاثرم. البته این موضوع را حتما با مسولان انتظامی استان هم مطرح خواهیم کرد؛ هرچند بسیاری از این بزرگواران واقعا درتمام لحظات همراه ما بودند اما متاسفانه ماجرای رخ داده ما را هم ناراحت کرد.

سخنگوی فدراسیون درباره جوایز نقدی این دوره از رقابت‌ها خاطرنشان کرد: این برای اولین بار در کشور بود که این مقدار از وجه نقد جهت جایزه رقابت‌ها انجام می‌شد که همین مورد شور و هیجان بیشتری به رقابت‌ها داده بود.

وی افزود: این رقابت با تمام کاستی‌ها و مشکلات، مسابقات اردبیل جان دوباره‌ای به رقابت‌های پرورش اندام بخشید زیرا تا به حال چنین سالن و مسابقه‌ای با این تعداد تماشاگر، آن‌ هم در استانی به جز پایتخت، نتوانستیم برگزار کنیم. این استقبال در کنار جوایز نقدی خوبی که در نظر گرفته شده، کار بزرگی بود که قطعا چنین برنامه‌های همراه با مشکلات است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha