۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۰۹
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85191101
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ خبرنگار استانی و شهرستانی در گناوه تجلیل شدند

۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۰۹
کد خبر: 85191101
۵۰ خبرنگار استانی و شهرستانی در گناوه تجلیل شدند

گناوه – ایرنا – در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار، در آئینی از ۵۰ خبرنگار و عکاس استانی و شهرستانی توسط هیات فوتبال گناوه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،رئیس هیات فوتبال گناوه روز یکشنبه با گرامیداشت فرا رسیدن روز خبرنگار اظهار کرد: به پاس زحمات و تلاش صادقانه شماری از خبرنگاران و عکاسان استان و شهرستان ، در آستانه روز خبرنگار برنامه تجلیل از این قشر در دستور کار هیات قرار گرفت.

مهراب دشتی مکان افزود: خبرنگاران این شهرستان در کنار تعدادی از خبرنگاران استانی در انعکاس برنامه ها و مسابقات فوتبال همواره در کنار این هیات بودند و شایسته تقدیر هستند.

وی گفت: این شهرستان دارای سه نماینده در لیگ برتر فوتبال ساحلی است که شهدای حیات داوود در لیگ برتر و موج و پاس در لیگ دسته اول امسال حضور دارند.

رئیس هیات فوتبال گناوه بیان داشت: همچنین این شهرستان در سطح رده های نوجوانان تا بزرگسالان چندین نماینده در لیگ سطح استان بوشهر دارد.

در این برنامه که با مجری گری توانمند و گزارشگر صداوسیما استان بوشهر شاهین بهرام نژاد برگزار شد، تعدادی از خبرنگاران و پیشکسوتان فوتبالیست دعوت شده به بیان مطالب و خاطراتی از دوران فعالیت خود پرداختند.

به مناسبت روز خبرنگار عصر روز جاری تیم فوتبال پیشکسوتان آزادی گناوه و صداوسیما بوشهر در ورزشگاه شهید سراجی به مصاف هم خواهند رفت.

هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید که به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha