جزئیات نشست فرمانداران حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

شهرری - ایرنا - نشست فرمانداران حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به میزبانی فرمانداری تهران امروز - یکشنبه - برگزار و بر رعایت اصل بی طرفی و پوشش خبری مناسب انتخابات پیش رو تاکید شد.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، فرماندار تهران در ابتدای این جلسه برگزاری این نشست ها را در راستای پیشبرد اهداف برای هرچه بهتر برگزار کردن انتخابات موثر دانست و بر موضوع آسیب شناسی و برطرف نمودن کمبودهای احتمالی در زمینه امکانات و تجهیزات تاکید کرد.

قیومی با تاکید بر لزوم تشکیل کمیته های ذیل ستاد انتخابات و ابلاغ شرح وظایف مربوطه به آنها، آسیب شناسی در حوزه های انتخابیه در سه مرحله قبل، حین و بعد از انتخابات را ضروری دانست.

وی با اشاره به موضوع امنیت برگزاری انتخابات، گفت: این موضوع به صورت مستمر و متناسب با موارد و مباحث روز بررسی و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرماندار تهران با اشاره به این موضوع که پیش ثبت نام انتخابات از فردا آغاز می شود، به اهمیت حوزه انتخابیه تهران اشاره کرد و گفت: مطابق تاکیدات مقام معظم رهبری موضوع سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در انتخابات مورد نظر همه عوامل برگزاری خواهد بود.

معاون استاندار و فرماندار تهران موضوع بررسی اطلس جغرافیایی و امکان سنجی زیر ساخت شعب، تبلیغات محیطی برای مشارکت بیشتر و استفاده از ظرفیت تمامی دستگاهها در امر برگزاری انتخابات را از موضوعات مهم در برگزاری انتخابات دانست.

قیومی رعایت اصل بی‌طرفی و دوری از هرگونه جانبداری و فعالیت سیاسی را مورد تاکید قرار داد و بر پوشش مناسب اخبار، اطلاع رسانی صحیح و انعکاس مناسب اخبار حوزه انتخابات تاکید کرد.

در ادامه فرمانداران و معاونین سیاسی شهرستان های ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، ضمن بیان نقطه نظرات و چالش های احتمالی در امر برگزاری انتخابات، با تشریح آخرین وضعیت ساماندهی امور مربوط به برگزاری انتخابات و شرح وظایف در نظر گرفته شده در ستادها و کمیته های ذیل حوزه انتخابیه، ابراز امیدواری کردند تا با تلاش و همدلی همه مسئولان و دست اندرکاران، شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و باشکوه در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس باشیم.

در پایان این جلسه موضوع استمرار برگزاری این جلسات و همچنین ایجاد بستر اطلاع رسانی مناسب در مرحله پیش ثبت نام و ثبت نام داوطلبین جهت افزایش مشارکت و فضای رقابت در انتخابات با تعدد داوطلبان مورد تاکید اعضای جلسه قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha