رسانه‌ها با معرفی توانمندی‌های دانش‌بنیان امیدآفرینی را در جامعه ترویج دهند

تهران- ایرنا- رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه، شرکت‌های دانش‌بنیان نمونه بارز امیدآفرینی در جامعه هستند، از تلاشگران عرصه رسانه خواست تا برخلاف رسانه‌هایی که قصد ایجاد فضای ناامیدی در کشور دارند با روایت دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، امیدآفرینی را در کشور ترویج دهند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، محمدصادق خیاطیان روز دوشنبه در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه رسانه و روابط عمومی، اهمیت شرکت‌های دانش‌بنیان و نقش‌آفرینی آنها در رفع مسائل کشور را بسیار مهم خواند.

وی با تاکید بر اینکه، با تلاش فناوران و دانش بنیان ها امروز زیست‌بوم نوآوری کشور به بلوغ رسیده است، گفت: زیست‌بوم نوآوری کشور دارای اجزای متنوعی شده است؛ در حال حاضر به همت شرکت‌های دانش‌بنیان کالاها و تجهیزاتی تولید و بومی سازی شده است که سایر کشورها از فروش آن به کشورمان خودداری می کردند.

خیاطیان با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه رسانه و روابط عمومی در حوزه رسانه و روابط عمومی، هدف از برپایی این نمایشگاه را کمک به افزایش ظرفیت هرچه بیشتر رسانه ها و به‌روزرسانی آنها با توجه به تغییرات روز دنیا و با استفاده از توانمندی دانش بنیان ها ذکر کرد و افزود: البته در این حوزه نیز همچون سایر حوزه‌ها مقاومت‌هایی وجود دارد و باید توانمندی های شرکت های دانش بنیان به جامعه معرفی شوند و صندوق نیز در این زمینه آماده همکاری با رسانه ها است.

خیاطیان، خطاب به مسؤولان و فعالان عرصه رسانه یادآور شد: خواسته من از اصحاب رسانه این است که توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان را به کشور معرفی کنند و ما نیز آمادگی همکاری در این زمینه را داریم.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه، شرکت‌های دانش‌بنیان نمونه بارز امیدآفرینی در جامعه هستند، از تلاشگران عرصه رسانه خواست تا بر خلاف رسانه‌هایی که قصد ایجاد فضای ناامیدی در کشور دارند، با روایت دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، امیدآفرینی را هرچه بیشتر در کشور ترویج دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha