ایرنا نقش مهمی در اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع دارد

مشهد-ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: ایرنا به عنوان یک رسانه مهم و اثرگذار نقش مهمی در اطلاع‌رسانی دقیق، صادقانه و به موقع دارد.

حسن افتخاری روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی در مشهد به مناسبت روز خبرنگار افزود: جهاد تبیین موضوعی است که گاهی مورد غفلت واقع می‌شود در حالی که جایگاهی اثربخش و فراگیر دارد و در برخی مواقع اطلاع رسانی غیردقیق و نادرست بحران اجتماعی ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد:افت فشار و قطعی محدود گاز برخی از مشترکان در سرمای بی سابقه پارسال نشان داد که اگر اقدامات اطلاع رسانی و روایت صادقانه و دست اول به موقع انجام شود جلو بسیاری از سوء‌استفاده‌ها گرفته خواهد شد و پارسال نیز جلو سوءاستفاده دشمن گرفته شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: دشمن واقعیت را وارونه جلوه می‌دهد و در جنگ ترکیبی دشمن هدف این است که با ایجاد مشکل و بحران آنها را به اجتماع بکشاند اما عمل حرفه‌ای، تخصصی و صادقانه رسانه‌ها باعث می‌شود که زحمات و تلاشهای دستگاههای اجرایی دیده شود و مورد سوءاستفاده دشمن قرار نگیرد.

افتخاری افزود: پارسال، با همراهی مردم در پویش "هر خانه, یک اتاق گرم" نمونه کاملی از اطلاع رسانی دقیق و صحیح انجام شد که واقعیات بیان شد و مردم هم همراهی کردند و این اقدام نقطه عطفی در تعامل مردم، رسانه ها و دستگاههای اجرایی بود.

شرکت گاز خراسان رضوی به حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک شهری و روستایی خدمت رسانی می‌کند.

محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در ۱۷ مرداد ۱۳۷۷ در مزار شریف افغانستان به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران توسط گروهک تروریستی شهید شدند.پس از این حادثه، ۱۷ مردادماه در تقویم کشور به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha