۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴
کد خبرنگار: 3099
کد خبر: 85192026
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه وزارت جنگ رژیم اسرائیل برای افزایش جنایات در کرانه باختری

تهران-ایرنا- پایگاه خبری «والا»، رسانه وابسته به صهیونیست ها فاش کرد که وزارت جنگ رژیم صهیونیستی برای توسعه حملات جنایتکارانه خود در کرانه باختری به ارتش این رژیم مجوز داده است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه صهیونیستی والا، مسئولان نظامی صهیونیست اعلام کرده اند که ترور روز گذشته ۳ جوان فلسطینی تازه آغاز کار است و ارتش تصمیم دارد دامنه عملیات‌های خود را گسترش داده و زیرساخت‌های مقاومت را هدف قرار دهد.

به نوشته این رسانه ، مسئولان صهیونیست تاکید کردند که چنین عملیات‌هایی به ارتش اجازه خواهد داد تا در آینده دست به حملاتی در مرکز جنین در کرانه باختری رود اردن و حتی اردوگاه آن بزند.

صهیونیست ها تصریح کردند که آنچه در نابلس در کرانه باختری روی داد، در اردوگاه جنین نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش رسانه های فلسطینی، در عملیات ترور روز یکشنبه رژیم صهیونیستی در شهر جنین، سه نفر از فلسطینیان به شهادت رسیدند.

بنا بر ادعای رسانه‌های صهیونیست، نظامیان ارتش این عملیات ترور را پس از دریافت گزارش‌ها مبنی بر اینکه افراد داخل این خودرو قصد انجام عملیات ضد صهیونیستی را داشتند، انجام دادند.

جنبش حماس و جهاد اسلامی در واکنش به این جنایت صهیونیست‌ها در جنین و ترور سه نفر از فلسطینیان اعلام کردند که رژیم صهیونیستی با تشدید تجاوزات و عملیات ترور خود و به شهادت رساندن سه نفر دیگر از فلسطینیان، یک جنایت تمام عیار را مرتکب شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha