۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۰۵
کد خبرنگار: 2493
کد خبر: 85192196
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دخترانمان جانشان را از دست دادند تا دریاچه ارومیه از مرگ نجات یابد 

۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۰۵
کد خبر: 85192196
سیدحسین یاسینی | پدر زنده‌یاد ریحانه یاسینی خبرنگار فقید ایرنا
دخترانمان جانشان را از دست دادند تا دریاچه ارومیه از مرگ نجات یابد 

تهران- ایرنا- دو سال و چند ماه پیش دخترانمان ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی جانشان را از دست دادند تا دریاچه ارومیه از مرگ نجات یابد. اما دریاچه هم زیر سایه مدیران نالایق به خشکی قطعی رسید به دست همان افرادی که فرزندان جوان، پرانرژی و وطن پرست ما را به آخرین ایستگاه حیاتشان رساندند.  

همان مدیران ناکارآمدی که ۱۵ میلیارد تومان از بودجه ایران و مردم ایران را به اسم دریاچه زیبای ارومیه گرفتند اما دریغ از اینکه زندگی را به دریاچه برگردانند. زندگی به دریاچه نبخشیدند که هیچ زندگی دو خبرنگار دلسوز را هم گرفتند. دل ما را هم آنجا سوزاندند که گفتند مرگ فرزندانتان یک اتفاق طبیعی است. نه عذرخواهی کردند. نه تسلیت گفتند و نه مجازات شدند.

خیلی طبیعی به زندگیشان ادامه دادند انگار که آب از آب تکان نخورده حال آنکه زندگی دو خانواده را سیل برده بود. سیل رنج بی پایان، سیل دل تنگی ناتمام. راستش هنوز چشم‌مان به در است. منتظریم دخترمان در را بزند و با لبخند وارد خانه شود. آن لحظه را هزاران بار آرزو کرده ایم، یک آرزوی دست نیافتنی تا روز مرگ.

تا آن روز یک آرزو داریم مجازات مقصران و مسببان مرگ ریحانه و مهشاد. نام می برم که یادتان بماند؛ اسحاق جهانگیری، عیسی کلانتری، مسعود تجریشی، علی حاجمرادی، مهران نظری، فرهاد سرخوش، مختار مختارخانی و مدیر کارخانه سیمان ارومیه مسبب مرگ دخترانمان هستند. حتی اگر امروز بدلیل نفوذ در بدنه قدرت از محکمه فرار کنند در محمکه الهی جای فراری نخواهند داشت.

دو سال است که رسیدگی و صدور رای برای پرونده اتوبوس خبرنگاران و شناسایی مقصران مرگ ریحانه و مهشاد بدلایل معلوم اما ناگفتنی به تاخیر می‌افتد. امید به عدالت شان نداریم اما جز پیگیری پرونده و صبوری چاره ای برایمان نمانده است.

تنها یک خواسته دارم؛ از همه همکاران ریحانه و مهشاد می خواهم صدای فرزندان ما باشند. اجازه ندهید دخترانمان به دست فراموشی سپرده شوند.

دخترانمان جانشان را از دست دادند تا دریاچه ارومیه از مرگ نجات یابد 
پدر و مادر مرحوم «ریحانه یاسینی» خبرنگار فقید ایرنا

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha