۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۱۵
کد خبر: 85192242
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار قم بر تکمیل مسجد جامع و مصلی شهر پردیسان تاکید کرد

قم - ایرنا - استاندار قم ضمن بازدید میدانی از مسجد جامع و مصلی شهر پردیسان با انتقاد از وضعیت کنونی آن نسبت به تکمیل و تجهیز زیرساخت‌های اولیه مصلی منطقه پردیسان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد تقی شاهچراغی روز دوشنبه با حضور در محل مصلی شهر پردیسان، افزود: سرویس بهداشتی، مسیر تردد و محل استقرار نمازگزاران جزو اولویت‌های اصلی مسجد جامع و مصلی پردیسان است.

وی بیان کرد: حل مشکلات و نیازمندیهای عمومی شهر پردیسان یکی از اولویت‌های مهم مجموعه مدیریت استان بوده که طی ۲ سال گذشته برخی از مطالبات مهم مردم برطرف شده است.

استاندار قم‌ با بیان اینکه برای تجهیز مصلی پردیسان باید اعتبارات ملی به استان قم اختصاص یابد، ادامه داد: مصلی تنها مرکز شاخص و مهم پردیسان است که می‌تواند به مرکز فرهنگی تبدیل شود.

شاهچراغی با بیان اینکه وضع کنونی مصلی پردیسان قابل قبول نیست، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌های قانونی و اجرایی برای تکمیل مصلی پردیسان استفاده شود.

امام جمعه شهر پردیسان نیز در این بازدید، عنوان کرد: بنا بر برخی آمار و اطلاعات، نماز جمعه شهر پردیسان جزو پنج نماز جمعه پرجمعیت در سطح کشور است.

حجت‌الاسلام محمدرضا حامدی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت سرمایشی و گرمایشی مصلی پردیسان شرایط مناسبی ندارد و تاکنون هیچ کمک دولتی برای تکمیل مصلی انجام نگرفته و تمام عملیات اجرایی از طریق کمک‌های مردمی تامین شده است.

وی عنوان کرد: مساحت مصلی پردیسان پنج هکتار است که اگر ۶ هزار متر مربع آن نیز به صورت کامل تکمیل شود، بخش مهمی از نیازها را برطرف می‌کند.

امام جمعه پردیسان قم بیان داشت: کمبود سرانه های فرهنگی به ویژه کتابخانه و کاربری‌های تجاری از عمده‌ترین مسائل شهر پردیسان است.

در ادامه این بازدید، شهردار قم و مدیران شهری توضیحاتی را در خصوص مشکلات تجاری شهر پردیسان ارائه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha