هاشمی‌نسب، دستیار نکونام یا باشگاه؛ جواد کوتاه می‌آید؟

تهران- ایرنا- ماجرای همکاری سرمربی استقلال و دستیار سابقش در فولاد به داستان تکراری فوتبال ایران تبدیل شده و این‌بار مدیران ارشد آبی‌پوشان به‌دنبال متقاعد کردن سرمربی این تیم برای اضافه کردن نام دستیار قدیمی به کادر فنی استقلال هستند.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، مهدی هاشمی‌نسب برای استقلالی‌ها نماد بزرگترین و جنجالی‌ترین انتقال فوتبال ایران است. یاغیِ فوتبال ایران در دهه هفتاد با انتقال جنجالی از پرسپولیس به استقلال، جنجالی‌ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال باشگاهی ایران را رقم زد. او که چهار بار در شهرآورد به استقلال گل زده بود، سرانجام انتقام خود از علی پروین را با گلزنی به پرسپولیس گرفت.

هاشمی‌نسب در نساجی و فولاد، دستیار جواد نکونام بود. نکونام پس از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال فهرست دستیاران خود را در اختیار باشگاه قرار داد؛ فهرستی که نام هاشمی‌نسب در آن وجود نداشت!

رابطه این دو نفر در سال‌های گذشته نیز چند باری شکرآب شده بود اما دوستان مشترک هر بار پادرمیانی و آنها را به هم نزدیک کردند. در هفته‌های گذشته نیز دو دوست مشترک (مالک یکی از برندهای مطرح ورزشی و مدیر ارشد یک کارخانه تولید کننده ماکارونی) به همراه چند نفر دیگر تلاش کردند زمینه همکاری مجدد نکونام و هاشمی‌نسب را فراهم کنند اما هنوز موفق به انجام این کار نشده‌اند!

هاشمی نسب که به نظر می‌رسد از اتفاقات اخیر به شدت ناراحت و شاکی است دیروز در مصاحبه‌ای حرف‌هایی را بر زبان آورد که نشان می‌داد اختلافات شکل‌گرفته میان او و نکونام فراتر از آن چیزی است که دیگران تصور می‌کنند.

او بی‌پرده از برخی اتفاقات حرف زد و گفت: من می‌دانم هر سرمربی و باشگاهی حق دارد که کادرش را خودش انتخاب کند و این حرفه‌ای است. اما انتظار دارم واقعیت را بی‌پرده بگویند و با احساسات هوادار باعظمت استقلال بازی نکنند. شاید اگر سکوت می‌کردم تا دو سه روز دیگر یک قرارداد خوب با استقلال می‌بستم. اما من آدمی نیستم که به فکر جیبم باشم و از هوادار برای رسیدن به پول و جایگاه استفاده کنم. همینجا ترمز حرف‌هایم را می‌کشم اما قول می‌دهم به زودی همه چیز را بگویم. در ضمن این اولین مصاحبه من بود، منتظر صحبت دوستان هستم‌ تا واقعیت را برای هوادار روشن کنند، در ضمن باید بگویم توپ را در زمین من نیندازیدف من این بازی ها را خوب بلدم.

در سوی دیگر مدیران ارشد باشگاه استقلال به دنبال حضور هر چه سریعتر هاشمی‌نسب در کادرفنی باشگاه استقلال هستند و گفته می‌شود از نکونام خواسته‌اند برای تقویت کادر فنی تیمش هاشمی‌نسب را اضافه کند!

انتخاب دستیار حق طبیعی سرمربی است و جواد نکونام برای گزینش اعضای کادر فنی‌اش اختیار تام دارد اما محبوبیت هاشمی‌نسب بین هواداران استقلال این انتظار را از نکونام به وجود آورده است که همچون سال‌های گذشته از او روی نیمکت تیمش استفاده کند.

باید منتظر بود و دید نکونام به درخواست مدیران باشگاه استقلال بابت حضور هاشمی‌نسب پاسخ مثبت خواهد داد و یا ترجیح می‌دهد به دوران چند ساله همکاری‌اش با یاغی فوتبال ایران پایان دهد. هر چند با توجه به اتفاقات اخیر بعید به نظر می‌رسد در صورت راضی شدن نکونام، باز هم این دو مثل گذشته رابطه صمیمانه‌ای داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha