۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۵۰
کد خبر: 85192366
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برق اکثر مناطق سه شهرستان جنوب کرمان قطع شد + فیلم

۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۵۰
کد خبر: 85192366
برق اکثر مناطق سه شهرستان جنوب کرمان قطع شد + فیلم

جیرفت - ایرنا - مدیر امور برق شهرستان قلعه گنج گفت: برق شهرستان‌های رودبار جنوب، جازموریان و مناطقی از قلعه گنج بر اثر سقوط دو پایه برق فشار قوی به دلیل وقوع طوفان تا اطلاع رسانی بعدی قطع است.

یحیی هادی زاده شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اثر بادهای شدید عصر امروز در جنوب کرمان ۲ پایه پست فوق توزیع خط ۲۳۰ پست هلیل در منطقه قادرآباد شهرستان رودبار جنوب سقوط کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه برق منطقه سرخ قلعه، سرتک و پست فوق توزیع سرتک از پست هلیل تامین می شود بنابراین این مناطق دچار قطعی برق شد و همکاران اداره برق در تلاش هستند از طرف شهرستان منوجان برق این مناطق را وصل کنند.

هادی زاده یادآور شد: با توجه به شرایط آب و هوایی و تاریکی شب کار در حال انجام است اما زمان دقیق وصل دوباره برق این مناطق مشخص نیست.

سیلاب به سه روستای قلعه گنج آسیب زد

رییس هلال احمر شهرستان قلعه گنج هم به ایرنا گفت: بر اثر طغیان رودخانه و سیلاب، منازل مسکونی روستاهای آهوان پایگاه، آهوان دادعباس و آهوان کرم شاه دچار آبگرفتگی شده است.

ابراهیم ماندگاری با بیان اینکه روستاهای آهوان پایگاه و آهوان کرم شاه بیشتر دچار آسیب شده و برق این ۲ روستا هم قطع است، افزود: هلال احمر برای اسکان اضطراری مردمی که سیلاب وارد منازل آنها شده، اقدام کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha