مجموعه گازرسانی هرمز هفته دولت بهره‌برداری می‌شود

بندرعباس - ایرنا - بخشدار هرمز گفت: گازرسانی به این جزیره پس از پنج سال تعطیلی، در هفته دولت امسال به مدار فعالیت باز می‌گردد و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

محمد بنده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تامین سرمایه یکی از معضلاتی بوده که موجب متوقف شدن این مجموعه سیلندر پرکن شده بود که با پیگیری های انجام شده روند جذب سرمایه‌گذار و اعتباررسانی در دست اجرا است.

وی ادامه داد: بدین‌ترتیب یکی از موضوع‌های چالش بر انگیز جزیره هرمز حل می‌شود و این پروژه در چند هفته آینده و مصادف با هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بخشدار هرمز اضافه کرد: روند گازرسانی در جزیره هرمز رشد نسبت خوبی داشته و با تکمیل طرح‌های در حال احداث می‌توان نوید برطرف شدن مشکلات گاز مردم را داد و ظرفیت تولید روزانه مجموعه یاد شده گازی هم روزانه ۵۰۰ سیلندر است و می‌تواند جوابگوی نیاز باشد.

بنده خاطرنشان کرد: رویکرد دولت سیزدهم در راه‌اندازی کارگاه‌ها و مجموعه٬های تولید انرژی که در سال‌های قبل تعطیل شدند مناسب بوده و با بازگشت این مجموعه گازی به تولید برای هشت نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال می‌شود.

جزیره هرمز در فاصله ۱۹ کیلومتر جنوب شرقی بندرعباس واقع شده است که علاوه‌بر مناظر طبیعی جذاب گردشگری خود که هر ساله شاهد تعداد بسیار گردشگران داخلی بوده به واسطه مشرف بودن بر تنگه هرمز از اهمیت بالایی برخوردار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha