پرچم فیزو رسما به آلمان سپرده شد؛ میزبانی ژرمن‌ها از یونیورسیاد ۲۰۲۵

تهران- ایرنا- کشور آلمان به عنوان میزبان یونیورسیاد ۲۰۲۵، رسما پرچم فیزو(FISU) را دریافت کرد.

به گزارش عصر شامگاه ایرنا، با پایان یافتن یونیورسیاد تابستانی چنگدو در چین، پرچم بازی‌ها به طور رسمی تحویل امور خارجه کشور آلمان، میزبان سی و دومین دوره بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان شد.

این دوره از بازی‌های تابستانی یونیورسیاد دانشجویان جهان در سال ۲۰۲۵ به میزبانی کشور آلمان و در شهر راین‌هور برگزار خواهد شد.

این شهر بزرگترین شهر مسکونی کشور آلمان با جمعیتی بیش از ۱۰ میلیون نفر بوده و قرار است در برگزاری مسابقات از امکانات شهرهای اطراف خود همچون دوسلدورف، دورتموند اسن و کلن بهره ببرد. پیش بینی می‌شود این مسابقات با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۱۵۰ کشور برگزار شود. این رقابت‌ها در ۱۸ رشته ورزشی برگزار می‌شود که در این بین بسکتبال ۳نفره برای اولین بار در یونیورسیاد آلمان حضور می‌یابد.

ورزشکاران در رشته‌های شنا، شیرجه، واترپلو، شنای ماراتن، تیراندازی باکمان، دوومیدانی، بدمینتون، بسکتبال، بسکتبال سه‌نفره، شمشیربازی، ژیمناستیک هنری و ژیمناستیک ریتمیک، روئینگ، جودو، تکواندو، تنیس، والیبال ، والیبال ساحلی و تنیس‌روی میز به رقابت خواهند پرداخت. آلمان در سال ۱۹۸۹ در شهر دویسبورگ میزبان یونیورسیاد بود و این دومین میزبانی ژرمن‌هاست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha