۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۵۷
کد خبر: 85193483
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ادارات و بانک‌های استان مرکزی روز چهارشنبه تا ساعت ۱۲ فعالیت می‌کنند

اراک - ایرنا - استانداری مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل استمرار آلودگی هوا و پیش‌بینی افزایش آلاینده‌های جوی از ظهر چهارشنبه (فردا)، پایان کار ادارات و بانک‌های این استان در این روز ساعت ۱۲ ظهر تعیین شده است.

در این اطلاعیه که نسخه‌ای از آن شامگاه سه‌شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: ضمن درخواست از مردم جهت کاهش تردد در فضاهای باز، با توجه به تصمیم کارگروه اضطرار پدیده گرد و غبار فردا ادارات و بانک های استان مرکزی ساعت ۱۲ ظهر تعطیل می‌شوند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: برای فردا چهارشنبه ۱۸ مردادماه کارمندان و پرسنل دستگاه‌های اجرایی که دارای سابقه قبلی و تأیید شده بیمارهای زمینه‌ای قلبی، تنفسی و ریوی هستند و کلیه مادران باردار به صورت دورکاری اعلام می‌گردند و این پرسنل با هماهنگی مدیر خود، مجاز به عدم حضور در محل کار هستند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: درخواست می‌شود اصناف و مدیران بخش خصوصی نیز در این زمینه همکاری لازم را با نیروهای خود داشته باشند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: کلاس‌های تمامی موسسات و آموزشگاه‌ها شامل مراکز علمی آزاد، آموزشگاه‌های زبان، اعم از دولتی و غیر دولتی و پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی، فردا چهارشنبه ۱۸ مردادماه، تعطیل خواهد بود و پیشنهاد می‌گردد این کلاس‌ها به صورت مجازی برقرار شود.

در این اطلاعیه توصیه شده است که مردم از ورزش در فضاهای باز اجتناب کنند و زمین‌های ورزشی روباز تعطیل اعلام می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه فعالیت تمامی معادن و کارگاه های عمرانی منشاء گرد و خاک در سطح استان ممنوع می باشد و مردم استان در صورت مشاهده تخلفات به فرمانداری‌ها، صمت و محیط زیست گزارش نمایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha