حذف نام حدادی از فهرست دمیر در دومین بازی دوستانه ایران برابر روسیه

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران اسامی بازیکنان خود برای دیدار دوستانه برابر روسیه را اعلام کرد که در این فهرست نام کاپیتان ایران دیده نمی‌شود.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، تیم ملی بسکتبال ایران که خود را برای حضور در جام‌جهانی و بازی‌های آسیایی هانگژو آماده می‌کند، در حال حاضر در روسیه به سر می‌برد و قرار است تا ساعاتی دیگر در دومین بازی دوستانه به مصاف تیم ملی این کشور برود.

ملی‌پوشان بسکتبال کشورمان در نخستین بازی دوستانه که ۱۶ مرداد برگزار شد با نتیجه ۷۲ بر ۵۹ مغلوب میزبان شدند. آنها امروز در شرایطی دوباره برابر روس‌ها صف‌آرایی خواهند کرد که در فهرست اعلام‌شده از سوی هاکان دمیر نامی از حامد حدادی به چشم نمی‌خورد و این پرسش مطرح می‌شود که آیا حدادی با مصدومیتی دوباره مواجه شده یا اینکه دمیر برای جلوگیری از مصدومیت کاپیتان تیم ملی به او استراحت داده است.

تیم ملی بسکتبال ایران خود را برای جام‌جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ آماده می‌کند که این رقابت‌ها از ۳ تا ۱۹ شهریور به میزبانی ۳ کشور ژاپن، فیلیپین و اندونزی برگزار خواهد شد. ملی‌پوشان بعد از این رویداد آماده حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha