بیرانوند: نمی‌خواهیم در آزادی بدون هوادار بازی کنیم/ از قهرمان لیگ اینطور استقبال می‌کنند؟

تهران- ایرنا- دروازه‌بان پرسپولیس به شدت از برگزاری بازی با آلومینیوم بدون حضور تماشاگران انتقاد کرد.

به گزارش ایرنا، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس پس از برتری این تیم مقابل آلومینیوم اراک در اولین بازی فصل جدید گفت: بازی خیلی سختی بود، به سید مجتبی حسینی به خاطر تیم خیلی خوبی که درست کرده است، تبریک می‌گویم.آلومینیوم می‌تواند روز به روز تیم بهتری شود. در نیمه دوم پرسپولیس عقب کشید و آلومینیوم ما را اذیت کرد.

بیرانوند اظهار داشت: طبیعی است که بازی اول بود و خوشحالیم که سه امتیاز خانگی را به دست آوردیم و باید روی بازی مهم هفته آینده با تراکتور تمرکز کنیم.

وی درباره درخشش در این بازی، یادآور شد: در پستی که هستم باید بهترین عملکرد را داشته باشم و به تیم برای پیروزی کمک کنم و امروز هم توانستم با تمرکز بالا به تیمم کمک کنم.

بیرانوند در ادامه با انتقاد شدید از عقب افتادن بازی‌های لیگ و برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران، گفت: فدراسیون فوتبال یک هفته بازی‌ها را عقب انداخت و اگر سه هفته لیگ را عقب می‌انداختند، یک استادیوم آزادی درست می‌کردند، چون در یک هفته آزادی را به صورت کامل خراب کردند. نمی دانم در یک هفته‌ای که بازی ها را عقب انداختند چه چیزی را درست کردند، یکی بیاید با ما صحبت کند.

دروازه‌بان پرسپولیس با اشاره به اینکه یک خواهش از رضا درویش دارد، افزود: اگر برای استادیوم آزادی بهانه سکو بیاورند تا هفته هشتم و نهم بازی‌ها بدون هوادار برگزار می‌شود. به رضا درویش می‌گویم ما میزبانی آزادی را نمی خواهیم و دوست داریم هواداران کنارمان باشند. برای قراردادهای بازیکنان دنبال متمم و یک سری چیزها هستند، به جای این کارها بیایند استادیوم را درست کنند.

وی تصریح کرد: از تیمی که سال گذشته سه قهرمانی کسب کرده است، در اولین بازی اینطور استقبال می‌کنید؟ اولین بازی ما در لیگ هیچ فرقی با شمس آذر و بازی های دوستانه نداشت. آقای تاج چطور به خودتان اجازه دادید اولین بازی تیمی که سه قهرمانی آورده است اینطور برگزار شود، باید بهترین پیشکوستان و فوتبالیست‌ها را به عنوان مهمان دعوت می‌کردند.

بیرانوند با بیان اینکه از درویش خواهش می‌کنم اصلا کوتاه نیاید، اظهار داشت: چرا سوپر کاپ را به ما نمی‌دهید. ما هفته سوم با ذوب آهن در آزادی بازی نمی‌کنیم، چمن این استادیوم با چمن دیگر استادیوم‌های خارج از تهران فرقی ندارد و تازه آنها از چمن آزادی بهتر هم هستند. همه بچه‌ها در رختکن اعلام کردیم که در هفته سوم با ذوب آهن در ورزشگاه آزادی بازی نکنیم و برویم جایی بازی کنیم که هوادار حضور داشته باشد.

وی افزود: این بازی بدون تماشاگران اصلا روح نداشت، نیمه دوم اگر هواداران بودند آیا آلومینیوم می‌توانست اینطور به ما فشار بیاورد. انگیزه ای که هواداران به ما می‌دهند خیلی در روحیه ما تاثیر دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha