پیش‌ثبت‌نام ۳۳۱ متقاضی داوطلبی انتخابات مجلس در استان مرکزی نهایی شد

اراک - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: تعداد متقاضیان پیش ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان سومین روز از این فرآیند در این استان به ۳۳۱ نفر رسید.

«بهنام نظری» روز پنجشنبه در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ایرنا، افزود: ۱۰۶ نفر در روز اول، ۱۰۳ نفر روز دوم و ۱۲۲ نفر نیز در روز سوم از استان مرکزی متقاضی داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند که پیش‌ثبت‌نام خود را تکمیل کردند.

وی عنوان کرد: در روز اول از آغاز پیش ثبت نام، از حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان ۵۱ نفر، تفرش آشتیان و فراهان ۱۷ نفر، خمین ۹ نفر، شازند ۸ نفر، ساوه زرندیه ۱۷ نفر و محلات و دلیجان نیز چهار نفر پیش‌ثبت نام کردند.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: در روز دوم نیز از حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب ۴۳ نفر، تفرش، آشتیان و فراهان ۱۲ نفر، خمین ۱۲ نفر، شازند ۱۷ نفر، ساوه و زرندیه ۱۶ نفر و محلات و دلیجان ۳ نفر پیش ثبت نام را انجام دادند.

نظری افزود: در روز سوم نیز از حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب ۴۷ نفر، تفرش، آشتیان و فراهان ۲۰ نفر، خمین ۱۶ نفر، شازند ۱۲ نفر، ساوه و زرندیه ۱۹ نفر و محلات و دلیجان ۸ نفر پیش ثبت نام کردند.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: فرآیند پیش ثبت نام داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مرداد آغاز و تا ۲۲ مردادماه ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه keshvar.moi.ir مرحله پیش ثبت‌نام خود را انجام دهند.

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که ۲ کرسی متعلق به حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب و پنج حوزه دیگر هرکدام یک نماینده در بهارستان دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha