نخبگان خراسان شمالی وارد عرصه انتخابات مجلس شوند

بجنورد- ایرنا- دبیر ستاد انتخابات خراسان‌شمالی با اشاره به پیش ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان و افراد توانمند استان برای ورود به عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام کنند.

روح الله حسین پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وظیفه نخبگان و هر فردی که احساس توانمندی می‌کند، این است که در ثبت نام اولیه مجلس شورای اسلامی شرکت کنند تا همانند سال های گذشته شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.

وی افزود: انتخابات از مهمترین مسایل کشور در سالجاری است که دشمن با ابزار رسانه و فضای مجازی سعی در بی تفاوت کردن مردم نسبت به آن دارد.

حسین پور ادامه داد: در واقع با توجه به آغاز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، رسانه‌های معاند به‌ دنبال عدم حضور نخبگان در عرصه انتخابات هستند.

دبیر ستاد انتخابات خراسان‌شمالی تصریح کرد: دشمنان با کم رونق ساختن انتخابات به دنبال روی کار آمدن مجلسی ضعیف هستند اما مردم ولایتمدار ایران بار دیگر با همدلی در اسفند سالجاری حماسه ای دیگر خواهند آفرید.

پیش ثبت نام ۱۳۶ نفر برای شرکت در انتخابات مجلس

حسین پور گفت: ۱۳۶ نفر از خراسان شمالی از ۱۶ مرداد ماه جاری تاکنون برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش ثبت‌نام کردند.

وی افزود: پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس از ۱۶ مردادماه جاری آغاز و به مدت یک هفته از ساعت هشت تا ۱۸ به صورت الکترونیکی در سامانه https://keshvar.moi.ir/ ادامه خواهد داشت.

دبیر ستاد انتخابات خراسان‌شمالی ادامه داد: با توجه به اعلام ستاد انتخابات کشور مهلت پیش ثبت متقاضیان شرکت در انتخابات مجلس تمدید نمی شود بنابراین متقاضیان باید در بازه زمانی مشخص نسبت به پیش ثبت نام خود اقدام کنند.

حسین پور گفت: متقاضیان اکنون می توانند از طریق پنجره واحد وزارت کشور به آدرس keshvar.moi.ir به لینک «ثبت درخواست متقاضیان داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی» مراجعه و با تکمیل اطلاعات و مدارک مورد نیاز، درخواست خود را ثبت کنند.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سالجاری برگزار می شود و از هم اکنون زیرساخت‌های فنی و پشتیبانی لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این انتخابات در استان ها در حال آماده سازی است.

خراسان شمالی با ۹ شهرستان دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha