تامین زیرساخت ها برای زائران اربعین؛ بنایی برای تغییر استانداران نداریم

همدان - ایرنا- وزیر کشور در همدان گفت: همه تمهیدات و هماهنگی های لازم با مسئولان کشور عراق در ابعاد مختلف از جمله وضعیت اسکان ، تردد حمل و نقل بهداشت، گذرنامه و همچنین در زمینه تامین امنیت زائران اربعین حسینی انجام شده است.

تامین زیرساخت ها برای زائران اربعین؛ بنایی برای تغییر استانداران نداریماحمد وحیدی روز پنجشنبه در جریان سفری یک روزه به همدان و در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین اقدامات خوبی برای ایجاد پارکینگ های وسیع خودرویی و تامین زیرساخت های لازم در حوزه حمل و نقل و راهداری در مرزهای چهارگانه مهران، شلمچه، چذابه و همچنین خسروی انجام شده است.

وی یادآور شد: یکی از مشکلات و دغدغه های مردم در زمینه ایجاد سایبان ها و اسراحت شهروندان و زائران بود که در این راستا نیز کارهای بزرگ و اقدامات مناسبی برای زائران و خانواده ها انجام شده است.

وی یادآور شد: کارهای بزرگی در زمینه بهسازی و ترمیم مسیرها نیز انجام شده و برخی راه ها که نیازمند عملیات بهسازی بودند در یک اقدام جهادی و پر شتاب و با همکاری و هماهنگی های خوب بین همه بخش ها به سرانجام رسیده است .

بنایی بر تغیراستانداران و فرمانداران نداریم

وحیدی هچنین در پاسخ به این سئوال که آیا برنامه ای برای تغییر استانداران و یا فرمانداران در کشور دارید، تصریح کرد که بنایی بر تغییر استاندار و یا فرمانداری با توجه به سال برگزاری انتخابات نداریم.

وی گفت: شرایط و اینکه دولت و وزارت کشور به ویژه استانداران، فرمانداران و بخشداران مجریان اصلی انتخابات هستند و بار اصلی را نیز آنها بر دوش دارند رویکرد و سیاست تاکنون بر تثبیت آنها استوار است مگر آنکه ضرورت خاصی پیش بیاید.

وزیر کشور همچنین صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران در همدان گفته بود که تاکنون بیش از ۱۹ هزار نفر متقاضی انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت کامل مراحل پیش نام نویسی را طی کرده‌اند و مهلت یک هفته‌ای در این راستا نیز تمدید نخواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha