انعکاس مناسب اخبار سبب امید آفرینی در جامعه می‌شود

اصفهان - ایرنا - مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های اصفهان گفت: انعکاس به موقع و مناسب اخبار دستاوردها و خدمات سبب امیدآفرینی در جامعه می‌شود و مردم را هر چه بهتر از امور مختلف با خبر می‌سازد.

رسول جهانگیری روز شنبه به مناسبت "روز خبرنگار" از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) اصفهان بازدید و با خبرنگاران آن گفت‌وگو کرد.

وی دراین دیدار گفت: ایرنا از جمله رسانه های اصلی است که در رویدادهای گوناگون با نشر اخبار موثق و صحیح در تنویر افکار عمومی نقش بسزایی ایفا می‌کند و در پیگیری مطالبات شهروندان نیز پیشتاز است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های اصفهان با بیان اینکه افزون بر ۱۰۰ شهرداری در این استان سهامدار سازمان هستند، افزود: تسهیل‌گری، کمک به اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها و مشارکت در پروژه‌های بزرگ و حیاتی بخشی از وظایف نهاد ما را تشکیل می‌دهد.

جهانگیری ادامه داد: بسیاری از پروژه‌هایی که از سوی شهرداری‌ها با مشکل مواجه می‌شود با پیگیری سازمان همیاری شهرداری‌ها وضعیت بهتری پیدا می‌کند.

به گزارش ایرنا، پیمان معینی رییس حراست، احمدرضا ضیایی مدیر و محسن کبیری کارشناس روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های اصفهان نیز در این بازدید حضور داشتند.

پس از شهادت محمود صارمی مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف در سال ۱۳۷۷ و در جریان کشتار دیپلمات های ایرانی در مزار شریف کشور افغانستان به‌دست ترورریست‌ها ، شورای فرهنگ عمومی کشور در نخستین سالگرد این رخداد، ۱۷ مرداد را به‌عنوان "روز خبرنگار" نامگذاری کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha